Kajko i Kokosz w poszukiwaniu magicznego leku

Życie w Mirmiłowie toczyło się spokojnie. Kajko i Kokosz wraz ze swym smokiem Milusiem zażywali częstych lotów nad okolicą.

Lecz Zbójcerze nie ustawali w knuciu niecnych planów zajęcia Mirmiłowa. Hegemon właśnie wpadł na kolejny pomysł podrzucenia do grodu chorego Zbójcerza, który zarazi Mirmiła katarem! Kasztelan Mirmił bardzo się rozchorował, a Kajko i Kokosz wyruszają w podróż, aby odnaleźć Cudowny Lek.

Ta trójwymiarowa platformówka stanowi kontynuację wydanej wcześniej gry "Kajko i Kokosz - Szkoła latania". Kolejna część przygód bohaterów kultowego komiksu Jana Christy przeznaczona jest dla dzieci od 6 roku życia.

"Kajko i Kokosz 2" jako dodatek zawiera 3 pełne wersje gier: "Tuber", "Tito", "Beattle Ju".

Gra "Kajko i Kokosz 2" dostępna będzie w sklepach od 15 maja w cenie 19,90 zł.

Reklama
Play - inf. prasowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama