Już ćwierć miliona egzemplarzy Skoków narciarskich 2002

8 lutego, tuż przed gorącymi olimpijskimi wydarzeniami, do kiosków trafia drugi dodruk Skoków narciarskich 2002: najlepszej, trójwymiarowej gry o skokach narciarskich. Łączny nakład wszystkich trzech wydań to aż 250 000 tysięcy egzemplarzy - zdecydowany rekord w historii polskiego rynku gier komputerowych.

Reklama



Marcin Przasnyski, dyrektor wydawniczy Axel Springer Polska odpowiedzialny za serię Dobra GRA, w której ukazały się Skoki narciarskie 2002, mówi: "Wprowadzony na rynek 10 stycznia tego roku pierwszy dodruk Skoków narciarskich 2002 sprzedał się znakomicie. Po 3 tygodniach gry nie ma już w większości punktów sprzedaży. Dlatego zdecydowaliśmy się na jeszcze jeden dodruk. Sezon skoków narciarskich trwa i spodziewamy się kolejnych emocjonujących wydarzeń. Chcemy by każdy, kto pragnie zakosztować wirtualnych skoków na komputerze mógł bez problemów kupić naszą grę".

"Sprzedaż Skoków narciarskich 2002 z pewnością przekroczy magiczną barierę 200 000 egzemplarzy" - kontynuuje Marcin Przasnyski - "Takiego wyniku nie zanotowała nie tylko żadna gra w historii polskiego rynku, ale nawet żadne polskie czasopismo o grach!".



Dla przypomnienia: Dobra GRA to seria sprzedawanych w kioskach gier komputerowych spełniających trzy warunki: są dobre, tanie i po polsku. Pierwsze wydanie - z grą "Skoki narciarskie 2001: Polski zwycięzca" trafiło na rynek w maju 2001 roku i spotkało się ze znakomitym przyjęciem Czytelników: z 50-tysięcznego nakładu sprzedało się 40 tysięcy egzemplarzy. 10 grudnia na rynek trafiło drugie wydanie Dobrej GRY, zawierające grę komputerową "Skoki narciarskie 2002: Polskie złoto". To nowa, jeszcze lepsza wersja najlepszej, trójwymiarowej i realistycznej gry o skokach narciarskich, która wciąż kosztuje tylko 19,90 złotych. Patronem i gwiazdą wydania jest mistrz świata i zdobywca pucharu świata, najlepszy polski skoczek, Adam Małysz. Dodatkową atrakcję stanowi składający się z ponad 500 kwestii profesjonalny i dowcipny komentarz w wykonaniu Dariusza Szpakowskiego i Włodzimierza Szaranowicza.



Partnerem medialnym polskiego wydania gry jest radio RMF FM, portal www.interia.pl oraz miesięczniki Komputer ŚWIAT GRY i PLAY. Wydanie gry na całym świecie (ukazuje się ona w Niemczech jako RTL Skispringen 2002, a w krajach anglojęzycznych jako Skijump Challenge 2002) zostało objęte patronatem przez międzynarodową federację narciarską FIS.

Dowiedz się więcej na temat: skoki narciarskie | skoki

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje