Industry Giant 2

Wydawca: JoWooD

Dystrybutor: CD-Projekt

Data premiery: II-kwartał 2001

Rodzaj gry: ekonomiczna

Wymagania: PII-233, 64 MB RAM, akcelerator 3D, HDD, CD-ROM, system Windows 95/98


Po sporym sukcesie Industry Giant, z milionami sprzedanych egzemplarzy tej gry, nadszedł czas na wydanie sequela - i tak już na wiosnę będziecie mieli przyjemność poszpilać sobie w Industry Giant 2. Ta typowo ekonomiczna gra będzie realiami umiejscowiona w 19 i 20 wieku, oczywiście nigdzie indziej, jak w Ameryce. Okres intensywnego rozwoju wszelkiego rodzaju przemysłu to doskonały czas na poznanie reguł rządzących przemysłowym światem. Gracz będzie musiał zająć się nie tylko rozbudową swoich fabryk, ale będzie musiał także martwić się o znajdywanie nowych złóż minerałów, o sprzedaż swoich produktów, logistykę, będzie trzeba udoskonalać procesy produkcyjne, wszystko to w celu "wyprzedzania o krok" konkurencji. Niesamowicie dopracowana grafika, szczegółowo odwzorowane wszystkie obiekty, które będzie można zbudować w grze, a przede wszystkim ciekawy scenariusz - to wszystko powinno zapewnić niewątpliwy sukces tej gry nie tylko na rynku światowym, ale przede wszystkim u nas w kraju - ponieważ dystrybucją zajmuje się CD-Projekt, spodziewać się można niskiej ceny tego produktu. W tajemnicy powiem Wam, że na pewno będzie on kosztował mniej, niż 100 złotych... Na razie cieszcie oczka swe screenami z gry, wkrótce na łamach naszego serwisu betatest, a jeszcze później - recenzja. Wszak wiosna już niedługo.

Reklama

Najważniejsze cechy gry

  • możliwość rozgrywki indywidualnej lub "drużynowej"
  • bardzo bogata "oferta" zasobów oraz produktów przemysłowych
  • uwzględnienie sezonowości produkcji i zapotrzebowania na produkty
  • możliwość sprzedaży i zakupu ( wymiana ) dóbr z/do innych fabryk
  • możliwość przerwania i wycofania się w dowolnym momencie z procesów produkcyjnych - opcja przydatna dla początkujących przemysłowców
  • ponad 50 środków transportu
  • zróżnicowany klimat oraz urozmaicone tereny budowy przemysłowego imperium
  • wykorzystanie możliwości akceleratorów 3D do animacji oraz wyświetlania obiektów gry

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: akcelerator | dystrybutor | wydawca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy