IGI 2: Covert Strike - realna do bólu

"IGI 2: Covert Strike" na komputerowych ekranach pojawi się już jesienią tego roku. FPS ten, jak zapowiadają autorzy, będzie posiadał bardzo realistyczny model balistyczny podczas rozgrywki, czyli poza prawdziwym arsenałem producenci odwzorują realne zachowania się broni oraz pocisków.



Dla ponad 30 rodzajów broni, które znajdą się w grze, autorzy stworzyli wyczerpujący silnik symulujący szereg różnych zachowań, w tym:

  • Przebijanie pociskami materiałów - drewna, stali, plastiku. Rodzaj zniszczenia zależny będzie od wytrzymałości materiału, szybkości lecącego pocisku oraz kalibru broni. Pozwoli to na strzelanie przez drzwi, skrzynki itp., oraz umożliwi zabicie dwóch przeciwników jednym strzałem z bardziej potężnej broni.

    Reklama

  • 100 % realizmu, jeśli chodzi o moc ogniową. Oznacza to przykładowo, że G36 Assault Rifle wystrzeliwać będzie 750 naboi na minutę, a Uzi 600.

  • Na siłę uderzenia wpływać będzie, tak jak jest to w rzeczywistości, prędkość wystrzelonego pocisku oraz kaliber broni.

  • Zdolności poruszania się graczy będą uzależnione między innymi od niesionego ekwipunku.

  • Na celowanie wpływ będą miały następujące czynniki: poruszanie się gracza, parametry broni, jej odrzut i oczywiście sama celność gracza.

  • Efekty w postaci dymu z lufy, błysku ognia czy wypadających łusek.



    Nad "IGI 2: Covert Strike" pracuje norweski zespół Innerloop Studios AS, który stworzył poprzednią część serii "Project IGI". Gra zostanie wydana we wrześniu tego roku przez Codemasters. Więcej o niej dowiecie się z jej oficjalnej strony.

  • INTERIA.PL
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy