Horda pod Wielkim Murem

Popularny na całym świecie tytuł MMORPG "World of WarCraft" dotarł w swoim triumfalnym pochodzie pod Wielki Mur i jest sprzedawany także na terytorium Chin - poinformowała w poniedziałek firma Blizzard, producent gry. Publiczna premiera miała miejsce po okresie chińskich beta testów, które zaowocowały przystąpieniem do świata Azeroth 500 tys. nowych graczy.

Popularny na całym świecie tytuł MMORPG "World of WarCraft" dotarł w swoim triumfalnym pochodzie pod Wielki Mur i jest sprzedawany także na terytorium Chin - poinformowała w poniedziałek firma Blizzard, producent gry. Publiczna premiera miała miejsce po okresie chińskich beta testów, które zaowocowały przystąpieniem do świata Azeroth 500 tys. nowych graczy.

Popularny na całym świecie tytuł MMORPG "World of WarCraft" dotarł w swoim triumfalnym pochodzie pod Wielki Mur i jest sprzedawany także na terytorium Chin - poinformowała w poniedziałek firma Blizzard, producent gry.

Publiczna premiera miała miejsce po okresie chińskich beta testów, które zaowocowały przystąpieniem do świata Azeroth 500 tys. nowych graczy.

By zapewnić odpowiednie funkcjonowanie gry w Chinach, Blizzard zakontraktował lokalnego wydawcę The9, który ma obsłużyć zarówno marketing grze, jak również zapewnić satysfakcjonujący poziom rozgrywki w świecie Azeroth.

"Firma Blizzard od zawsze chciała stać się liczącym producentem i wydawcą na chińskim rynku gier" - powiedział Mike Morhaime, szef i współzałożyciel Blizzard Entertainment. "Zainteresowanie chińskich graczy tą formą rozrywki wydaje się być ogrome, dlatego ten region już wkrótce może być dla nas kluczowym. Jesteśmy zachwyceni tym, że możemy wprowadzić "World of WarCraft" do tego wspaniałego kraju".

Naszą recenzję gry "World of WarCraft" znajdziecie tutaj.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy