Producent: Arxel Tribe
Wydawca: Wanadoo
Dystrybutor PL: CD Projekt
Rodzaj gry: Przygodowa
Data wydania PL: 17 kwietnia 2002
Wymagania sprzętowe: Pentium II 300 MHz, 64MB RAM
Gra przygodowa inspirowana twórczością Alfreda Hitchcocka, jednego z najlepszych i najbardziej oryginalnych twórców w historii kina. Jej główny bohater, prywatny detektyw nazwiskiem Shamley, otrzymuje zlecenie od tajemniczej blondynki. Na jej prośbę udaje się do domu filmowca-amatora Roberta Marvina-Jordana, prywatnie wielkiego miłośnika twórczości Hitchcocka. Na rozwiązanie czeka bowiem zagadka niespodziewanego zniknięcia ekipy filmowej z planu dobrze zapowiadającego się filmu. Gra "Alfred Hitchcock: The Final Cut" została stworzona z uwzględnieniem wskazówek i rad, jakie mistrz kina grozy pozostawił swym współpracownikom. Co więcej, wszelkie kadry i ujęcia, a także większość rozwiązań scenariuszowych zaaranżowano zgodnie z zasadami spisanymi przez autora "Ptaków", "Psychozy" i "Okna na podwórze".
Cechy gry:
- Fabuła inspirowana twórczością samego mistrza Hitchcock'a
- Piętnaście minut filmowego zestawienia najlepszych dzieł autorstwa Hitchcock'a
- Tła, grafika, kamery - wszystko zgodnie będzie tworzyć schemat wizualny przypominający jego filmy
- 30 godzin zabawy z tym "dreszczowcem"
- Ciekawa fabuła z niebanalną intrygą
- polonizacja gry
"Hitchcock: The Final Cut" będzie z pewnością lekarstwem na przygodówki tego typu. Dawno nie mieliśmy dobrego "dreszczowca" na PC, a reklamowanie gry nazwiskiem samego Alfreda Hitchcock'a, który był prekursorem nowego rodzaju filmów grozy, już na samym początku zapewni zainteresowanie tym tytułem niejednego, żądnego mocnych wrażeń, gracza...