Hired Team

Dystrybutor: CODA

Reklama

Data premiery: kwiecień/maj 2001

Rodzaj gry: 3D Shooter

Wymagania: PII-300, 64 MB RAM, akcelerator 3D, karta dźwiękowa, CD-ROM, system Windows 95/98, DirectX 7.0 lub lepszy


Rok 2064. Technologiczna rewolucja i postęp na początku 21-ego wieku doprowadziły do globalnej urbanizacji. Gigantyczne Megamiasta wypełniają powierzchnię planety swoją infrastrukturą. Żyje w nich 96% populacji. Ale zmiany spowodowały też globalny kryzys: pandemie, bezrobocie, zbrodnie, korupcja. Bezwzględne gangi uliczne są znakomicie zaopatrzone w najnowszą broń. Policja i siły specjalne są bezradne, choć codziennie ścierają się z gangami w miejskich walkach. Szpitale przepełnione są ofiarami ulicznej wojny.



Ale na szczęście istnieje Hired Team. Należeć do niego mogą tylko najtwardsi i najlepiej wyszkoleni. Profesjonaliści, dla których sprawne korzystanie z broni jest drugą naturą. Teraz byli wojskowi i agenci służb specjalnych spotykają się, by w krwawym konkursie wybrać wśród siebie godnych wstąpienia do legendarnego oddziału...



HIRED TEAM: TRIAL to 3D shooter, w którym starasz się pokonać innych kandydatów, którzy chcą wstąpić do Hired Team. Sam konkurs składa się z kilku etapów, takich jak m.in.:

  • klasyczny deathmatch, w którym bezlitośnie zabijasz innych kandydatów. Dąż do totalnej dominacji przez osiągnięcie największej liczby fragów albo przez przetrzymanie określonego czasu.
  • gry w teamie - ty i twoi koledzy z grupy musicie wykonywać różne zadania, np. ukraść wrogą flagę i dostarczyć ją do swojej siedziby, lub zabezpieczyć miasto przed infiltracją przeciwnika, itd.

Ale zanim rozpoczniesz sieciowe bitwy możesz bawić się trybem pojedynczego gracza, gdzie walczysz przeciwko kontrolowanym przez komputer wrogom (tzw. boty). Są oni wyzwaniem zarówno dla początkujących, jak i weteranów gier 3D, i pozwolą ci przygotować się na prawdziwą próbę...



Engine gry

Engine obsługuje zarówno duże, otwarte przestrzenie jak i pełne szczegółów wnętrza. To oznacza, że możesz postrzelać zarówno w górach, morskich portach itd., jak i w labiryntowych korytarzach, elektrowniach, rafineriach, laboratoriach, itd. Przykładowe elementy engine'u Shine to:

  • dynamiczne portale (lustra, dziury, cienie, itd.)
  • kolorowe statyczne i dynamiczne efekty świetlne (do 8 źródeł światła na poligon)
  • przesuwalne konstrukcje (brushes)
  • multiprzebieg i multiteksturowe mapowanie (do 8 warstw na powierzchnię)
  • modulacje tekstury (turbulencja, zwinięcie, rozciąganie, itd.)
  • deformacja vertexów (fala)
  • generowanie tekstur w czasie rzeczywistym (environment, spheremap)
  • dynamiczna mgła wolumetryczna
  • tekstury proceduralne (woda, lawa, ogień, itd.)
  • 3D BSP rendering
  • 3D-modeling (hierarchiczne modele szkieletowe)
  • LOD (poziom detali) dla modeli
  • korony dookoła źródeł światła
  • realistycznie animowane niebo
  • 16 i 32 bitowy rendering
  • implementacje optymalizacji MMX, AMD K6-3D, Katmai

Więcej o tej grze znajdziecie tutaj :

Dowiedz się więcej na temat: akcelerator | karta | dystrybutor | ITD | team

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje