Hellgate naszpikowana najnowszą technologią

Firma nVidia Corporation przedstawiła w Los Angeles na targach Electronic Entertainment Expo grę "Hellgate: London".

nVidia ściśle współpracowała z twórcami, firmą Flagship Studios przy pracy nad ich debiutanckim tytułem, który obsługuje między innymi silnik fizyczny Havok FX oraz technologię graficzną Microsoft ShaderModel 3.0. "Hellgate: London" będzie także jedną z pierwszych gier obsługujących DirectX 10.

"Wiedza i doświadczenie firmy nVidia miały ogromny wpływ na jakość naszej gry" - powiedział Bill Roper, współzałożyciel i CEO firmy Flagship Studios. "Dzięki doskonałym narzędziom deweloperskim i wspaniałej pomocy technicznej mogliśmy poświęcić mniej czasu na usuwanie błędów, zaś więcej na to, co najważniejsze - jak najlepsze wykorzystanie fantastycznych funkcji, oferowanych przez sprzęt nVidia, takich jak mapy cieni, Shader Model 3 czy mechanizmy renderowania floating-point render target".

"Hellgate: London" łączy rozgrywkę znaną z gier typu RPG z szybką akcją charakterystyczną dla strzelanek typu FPS, oferując przy tym nieograniczone możliwości powtórek dzięki dynamicznie generowanym poziomom, przedmiotom i zdarzeniom. Gracz tworzy postać bohatera, wypełnia zadania i walczy z niezliczonymi hordami demonów, zwiększając cały czas swoje doświadczenie.

Rozbudowany, elastyczny system czarów i umiejętności, w znacznym stopniu konfigurowalny wygląd postaci oraz niezwykła różnorodność generowanego wyposażenia pozwalają graczowi stworzyć własnego, niepowtarzalnego bohatera.

Producentem gry Hellgate: London w Stanach Zjednoczonych, Europie i Japonii będzie firma Namco Bandai. W innych krajach Azji dystrybucją gry zajmie się firma Hanbit Soft.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Expo | Los Angeles | firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy