Halo 2 coraz bliżej
Prace nad "Halo 2", najbardziej wyczekiwaną grą FPS (First Person Shooter) dla konsoli Xbox, pomału zbliżają się ku końcowi. Deweloper Bungie postanowił rozniecić w graczach nowy ogień pożądania i opublikował najświeższe screeny z tej pozycji, uchylając przy okazji kolejnego rąbka tajemnicy związanej z samą rozgrywką.
Wydawca gry, firma Microsoft, poinformował, że eksploracje świata "Halo 2" dostarczą maksimum doznań wizualno-dźwiękowych. Do usług graczy oddane zostaną liczne pojazdy, innowacyjne bronie, a także zapierające dech w piersiach krajobrazy. Bardzo pozytywnie zaskoczy ogrom nowych sprzymierzeńców, nieprzyjaciół oraz niespodzianek czyhających dosłownie na każdym kroku.
"Halo 2" w stosunku do pierwszej edycji posiadać będzie znacznie ulepszoną oprawą AV, o wiele bardziej rozbudowane AI rywali, dające się niszczyć i niezwykle interakcyjne otoczenie, a także spektakularne efekty gry światłocieni, wspierane przez zaawansowany engine.
"Intense combat action" - tym oto określeniem wydawca podkreśla dynamizm i brak możliwości przewidzenia tego, co będzie się rozgrywało na szklanych ekranach. Możliwość dzierżenia w dłoniach podwójnych broni, pozyskiwanie pojazdów rywali, zaskakująco wciągający, "nowy" multiplayer - to tylko kilka kolejnych zalet "Halo 2". Każdy, kto grał w pierwszą część, dobrze wie, co to może oznaczać.
Najnowsza produkcja dewelopera Bungie wspierać będzie dodatkowo rozgrywki online z wykorzystaniem usług Xbox Live. Da to z pewnością internetowej społeczności "Halo 2" sporo ekscytujących doznań oraz niezapomnianych wrażeń. W sequelu doczekamy się również nowych map dla trybu multiplayer oraz opcji rejestrowania strategicznie ważnych statystyk graczy.
Oficjalnie potwierdzony termin premiery "Halo 2" dla naszego kontynentu to 9 listopad 2004. Gra pojawi się jako wyłącznie na konsolach Xbox.