GTA: San Andreas - nowe fakty!

Rockstar North na łamach brytyjskiego "Official PlayStation Magazine" ujawnił kilka nowych faktów ściśle związanych z postępami prac nad "Grand Theft Auto: San Andreas".

Główny bohater, Carl Johnson, zmuszony do ucieczki w poprzek stanu San Andreas, będzie ratował własną rodzinę, eliminował skorumpowanych gliniarzy i przejmował kontrolę nad ulicami.

Z najnowszych doniesień dowiadujemy się, że kompetencje organów policyjnych będą znacznie rozszerzone w stosunku do poprzednich odsłon serii "Grand Theft Auto". Wśród najciekawszych patentów wymienia się m.in.:

  • zakładanie blokad na koła naszych pojazdów, oczywiście nieprawidłowo zaparkowanych (skąd my to znamy)
  • patrole policyjne na motocyklach (jednostki wyspecjalizowane w pościgach terenowych)
  • piesze patrole wyspecjalizowane w walkach wręcz (tocząc z nimi pojedynki, będzie istniała możliwość nabijania cennych punktów doświadczenia)

    Przysłowiowe "wyrywanie panienek" nabierze w "Grand Theft Auto: San Andreas" nowego wymiaru. Wyobraźcie sobie, że nawet zwykłe zagadywanie mieszkańców metropolii będzie miało różny skutek, uzależniony od naszego wizerunku. Wśród wielu elementów odpowiedzialnych za styl i klasę naszego bohatera ujawniono np. możliwość wybierania i - uwaga - fryzur! Jak myślicie, czy Wasze powodzenie wśród przedstawicielek płci pięknej wzrośnie z momentem utworzenia na głowie punkowych kolców, a może ekspresjonistycznych dredów? Jak cię widzą, tak cię piszą...

    Zastosowanie w niektórych pojazdach złożonej mechaniki, bazującej na rozwiązaniach hydraulicznych, wspomoże w kaskaderskich wyczynach wszystkich graczy żądnych prawdziwych emocji i adrenaliny. Jeśli chodzi o aranżację architektoniczną stanu, potwierdzono, iż w "Grand Theft Auto: San Andreas" odnajdziemy naprawdę sporą ilość najróżniejszych ramp, specjalnie przygotowanych podjazdów i skoczni mających przede wszystkim na celu wyprawianie karkołomnych akrobacji.

    Aż nie chce się wierzyć, ale Rockstar North zapowiada, iż zmodyfikowany silnik graficzny, będzie w stanie wyświetlić obszar widoczności aż sześć razy większy niż w przypadku "Vice City". Podobnej skali rewolucja ma nastąpić w systemie przesyłania danych, która to zaowocuje brakiem konieczności pauzowania gry i dogrywania strategicznie cennych informacji - komunikatom "Loading" powiemy "żegnajcie raz na zawsze".

    Oficjalnie potwierdzona data premiery "Grand Theft Auto: San Andreas" dla konsoli Sony PS2 została ustalona na 22 października 2004.

    Reklama
  • INTERIA.PL
    Dowiedz się więcej na temat: PlayStation Vita | auto
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy