GT-Volkswagen nie dla graczy!

Jako pierwsi w kraju podajemy sensacyjną wiadomość! Sytuacja porozumienia, na mocy którego Polyphony Digital zobowiązało się stworzyć dla Volkswagen'a program szkoleniowy - staje się coraz bardziej przejrzysta oraz zrozumiała.

Jako pierwsi w kraju podajemy sensacyjną wiadomość! Sytuacja porozumienia, na mocy którego Polyphony Digital zobowiązało się stworzyć dla Volkswagen'a program szkoleniowy - staje się coraz bardziej przejrzysta oraz zrozumiała. Wczoraj, późnym popołudniem prezydent Kazunori Yamauchi (Polyphony Digital) wydał oficjalne oświadczenie precyzujące założenia programowe omawianego przedsięwzięcia!

Reklama



Ów produkt oparty na "silniku programowym" Gran Turismo 4 będzie dedykowany przede wszystkim zawodowym kierowcom wyścigowym z teamu Volkswagen'a. Tym oto sposobem niemiecki producent samochodów ma nadzieję ulepszać swe zespołowe osiągnięcia w wyścigach z serii "GTI Club"! Jak podkreślają przedstawiciele Volkswagen'a - to "wirtualne" dzieło japońskich mistrzów z Polyphony Digital rozwiąże raz na zawsze problem bardzo kosztowanych treningów z użyciem prawdziwych samochodów. Ograniczone zostaną koszta w materii: udostępniania torów wyścigowych oraz utrzymania sportowych maszyn (paliwo, części itd.).



Ostatnią - niestety złą - informacją dla graczy jest sprostowanie Kazunori Yamauchi, który zaprzeczył plotce, jakoby opracowywany "program treningowy" miał być w przyszłości ogólnodostępny. Rozwiano nadzieje podekscytowanej społeczności konsolowej. Prezydent Polyphony Digital w porozumieniu z Volkswagen'em ustalił, że "maszyna treningowa" oparta na oprogramowaniu skompilowanym na potrzeby kierowców rajdowych będzie udostępniania wielbicielom serii "Gran Turismo" przy okazji imprez sportowych organizowanych przez "GTI Club". To jedyna szansa otarcia się o zapowiadane dzieło!



Pasjonaci gier Polyphony Digital - nie smućcie się. Otrzymacie jeszcze więcej samochodów, doznań, emocji oraz wrażeń w momencie wejścia do sprzedaży czwartej edycji Gran Turismo! Europejskiej premiery możemy się spodziewać w pierwszej połowie 2004 roku.

Dowiedz się więcej na temat: wiadomość | DIGITAL | Volkswagen

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje