Globalne przymierze Xboxa i Adidasa

Korporacja Microsoft w ramach promocji swojej konsoli następnej generacji podpisała umowę o współpracy z władzami firmy Adidas-Salomon, czyli z największym producentem odzieży i sprzętu sportowego na świecie.

W wyniku kooperacji między obiema firmami możemy spodziewać się szeregu atrakcji, które dotrą do każdego kraju, w którym oficjalnie w sprzedaży ma znajdować się konsola Xbox 360.

Przede wszystkim w salonach Adidasa pojawią się stanowiska z platformami do gier. Akcja obejmie Stany Zjednoczone, Europę, Japonię, Kanadę, Azję, Amerykę Południową, Australię i Nową Zelandię. Xbox 360 ma funkcjonować w punktach sprzedaży powiązanych ze sportem aż do zakończenia Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w 2006 roku.

Ponadto Xbox wraz ze stacją telewizyjną MTV będzie wspierać zawody MTV Goal - Germany 2006, w których zostaną wyłonionych dziesięciu najbardziej obiecujących piłkarzy młodego pokolenia. Program będzie emitowany od połowy listopada.

Microsoft wesprze produkcję filmu "Goal" i stworzy serię promocyjnych rozgrywek związanych z firmą Adidas. Natomiast podczas imprez sportowych promowanych przez tę firmę pojawią się stoiska z konsolami Xbox 360 i najnowszymi grami.

"Zawarty sojusz pomiędzy Adidasem i Xboxem odzwierciedla, że sport, styl życia oraz gry wideo są nierozerwalnie ze sobą związane. Xbox 360 to miejsce, wokół którego będą się koncentrować wszystkie trzy elementy, aby wzmocnić pozycje sportu. Zamierzamy poszerzyć nasze plany współpracy z Adidasem jeszcze bardziej" - stwierdził Peter Moore z oddziału odpowiedzialnego za promocję Xboxa.

"Innowacje to coś, w co wierzymy, a to rozwiązanie wpłynie na obserwatorów, którzy kochają grać zarówno w domowym zaciszu, jak i na zewnątrz" - dodał Richard Prenderville z Adidas-Salomon.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firmy | korporacja | Xbox | Microsoft | Adidas
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy