Gigantyczny świat Warcrafta

Firma Blizzard Entertainment, twórca gry "World of Warcraft", poinformowała, iż w pierwszym dniu sprzedaży jej najnowszy produkt znalazł się w rękach 250 tys. nabywców.

Kolejne liczby również świadczą o tym, że MMORPG to - wbrew ostatnio panującej tendencji (zarzucania prac nad projektami tego typu) - bardzo dochodowy gatunek gier.

Po pierwszych 24 godzinach od premiery "World of Warcraft" gracze stworzyli 200 tys. kont, a połowa z nich aktywnie brała udział w rozgrywce. Ogromna popularność gry spowodowała, że firma Blizzard musiała 41 serwerów, na których toczy się rywalizacja pomiędzy grającymi, poszerzyć o kolejne 34.

Część amerykańskich sprzedawców detalicznych wyprzedała już całkowicie premierową partię gier, przez co osoby zainteresowane zakupem gry mogą mieć z tym nie lada problem.

"World of Warcraft" kosztuje 49,99 USD - w cenę wliczona jest darmowy, miesięczny abonament. Prócz tego za miesiąc grania należy zapłacić 14,99 dol. Wykupienie abonamentu kwartalnego pozwala wziąć udział w rozgrywce za kwotę 13,99 dolarów miesięcznie, opcja półroczna to 12,99 dolarów na miesiąc.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: twórca | świat | firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy