Gears of War - 3 miliony w 10 tygodni

Firma Microsoft poinformowała, że gra "Gears of War" osiągnęła status potrójnej platyny - w ciągu zaledwie 10 tygodni sprzedano 3 miliony egzemplarzy. Rok 2006 gra zakończyła jako najlepiej sprzedający się tytuł grudnia na dowolną platformę.

Również platforma do gier firmy Microsoft święci trumfy - do tej pory w ręce graczy trafiło ponad 10 mln egzemplarzy konsoli nowej generacji Xbox 360.

"Gears of War" jest najszybciej nabywanym tytułem roku 2006 oraz najszybciej sprzedającą się oryginalną grą na Xbox w historii. Tytuł zaskoczył graczy na całym świecie wspaniałą oprawą audio-wideo, wciągając w emocjonującą kampanię jednoosobową oraz świat planety Sera, na której toczy się walka o przetrwanie ludzkości. Fani elektronicznej rozrywki wciąż pragną poznać nowe przygody walczących między sobą Delta Squad i Locus Horde, o czym świadczą niezliczone dyskusje prowadzone na internetowych forach.

"Wszystko wskazuje na to, że 'Gears of War' dołączy do przebojowych serii w rodzaju 'Halo', 'Grand Theft Auto' czy 'Zelda' i stanie się jedną z najlepiej sprzedających się gier wideo wszech czasów" - powiedział Jeff Bell, wiceprezes ds. marketingu w Microsoft Game Studios. "Tytuł już ugruntował swoją pozycję jako najbardziej udany debiut na konsolach nowej generacji" - dodał Jeff Bell.

"Gears of War" nadal zaskakuje zarówno graczy, jak i krytyków, o czym najlepiej świadczy ponad 20 nominacji do tytułu "Gry Roku". Tytuł stał się fenomenem globalnym - prestiżowy japoński magazyn o grach Famitsu przyznał "Gears of War" wysoko ceniony status gry platynowej. Jest to już druga, w ciągu dwóch miesięcy, pozycja z Microsoft Game Studios, która otrzymała to zaszczytne wyróżnienie (pierwszą był "Blue Dragon").

Jednak popularność zyskała nie tylko sama gra "Gears of War". Filmowy zwiastun "Gears of War"/"Mad World" został wyróżniony w rankingu "Book of Tens" serwisu Advertising Age jako jeden z najbardziej kreatywnych pomysłów 2006 roku. Zwiastun został obejrzany w Internecie ponad 2,4 miliona razy, a zrealizowana na jego podstawie kampania, nie tylko przyczyniła się do niezwykle wysokiej sprzedaży, lecz także zainspirowała wiele zabawnych parodii krążących w Internecie.

Reklama
Microsoft - inf. prasowa
Dowiedz się więcej na temat: firma | Microsoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy