GameCube walczy o przetrwanie

Podczas gdy konsola GameCube jest wycofywana z oferty przez kolejne sieci handlowe, Nintendo donosi o doskonałych wynikach sprzedaży. W lutym "kostka" sprzedawała się o 110% lepiej, niż w styczniu. Niewątpliwie przyczyniła się do tego promocja, w ramach której do każdej konsoli Nintendo dodaje jedną darmową grę z listy bardzo dobrych tytułów.



Obniżono też cenę zestawu z grą "Super Mario Sunshine". Nintendo informuje także o ogromnym zainteresowaniu grą "The Wind Waker", której premiera nastąpi w najbliższych dniach. Firma zebrała już 600 tys. zamówień na ten tytuł. Nie zmienia to jednak faktu, że stacjonarna konsola "Wielkiego N" coraz wyraźniej przegrywa walkę z X-boxem Microsoftu o drugie miejsce na rynku. Z publikowania gier na GameCube rezygnują kolejni wydawcy. Jeśli w najbliższych miesiącach sytuacja nie ulegnie poprawie, to produkt Nintendo zostanie wielkim przegranym w "wojnie konsol".

Reklama



(4D)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: kostka | przetrwanie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama