FIM Speedway GP 2 - nowe informacje

Maciej Kłokowski, kierownik projektu "FIM SGP2", drugiej części symulatora żużlowego tworzonego przez Techland, omówił zmiany w fizyce jazdy.

"Poprzednio, kiedy odsłanialiśmy nowe cechy gry skupiliśmy się na ulepszonej, jeszcze bardziej realistycznej fizyce. Dlaczego to takie ważne? Odpowiedź jest prosta - każdy tor jest inny, ponadto na każde zawody organizatorzy inaczej przygotowują nawierzchnię. Co więcej, warunki torowe zmieniają się także w czasie trwania samych zawodów. Nic więc dziwnego, że zawodnicy niejako ciągle poszukują optymalnych ustawień motocykli, oraz najszybszych ścieżek jazdy" - stwierdził Maciej Kłokowski.

"Przywykliśmy już do scen, w których zawodnicy na prezentacji kopią butem w nawierzchnie toru, chcąc jak najlepiej poznać jego wszystkie tajemnice i możliwie jak najlepiej dostroić swój sprzęt. Bardzo dobrze znamy także rytuał żłobienia kolein, gdzie żużlowcy pieczołowicie przygotowują sobie najlepsze miejsce do startu. Nie inaczej jest, gdy taśma idzie w górę. Podczas wyścigu jeźdźcy ciągle szukają optymalnego toru jazdy, próbując złapać przyczepność to przy wewnętrznej czy też pod bandą" - dodał.

"Chcemy, by w 'SGP2' znalazły się wszystkie te elementy, aby poniekąd 'zmusić' gracza do ciągłej nauki, do poznawania kolejnych torów i nabierania umiejętności odpowiedniego dostosowywania się do panujących warunków. Gracz powinien kilka razy spróbować ataku zarówno po wewnętrznej jak i po zewnętrznej, zanim wyczuje gdzie tor najlepiej trzyma i które przełożenie jest aktualnie najbardziej optymalne. Postaramy się, aby dla różnych torów, tych układanych na jedne zawody i stałych, charakterystyka nawierzchni znacznie się różniła oraz by w zależności od 'przygotowania' toru pola startowe miały różne właściwości. Warto również dodać, że na zróżnicowane i zmienne właściwości torów nałoży się nowy, spersonalizowany sposób zachowania się przeciwników komputerowych, z symulacją rzeczywistych stylów jazdy prawdziwych zawodników cyklu GP, co dodatkowo uatrakcyjni rozgrywkę" - zakończył kierownik projektu "FIM SGP2".

Techland zapowiedział, że w przyszłym tygodniu pojawią się kolejne szczegóły na temat nowości w grze i pierwsze screenshoty.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: kierownik
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy