Fahrenheit (strona 2)

Friendly Combat - Trening

Poćwicz trochę, a kiedy to zrobisz, właź na ring. Znowu czas "wychylania gałek"...

Debriefing - Carla - Odprawa

Pogadaj z szefem. Zwróć jego uwagę na to, iż zabójstwo było rytualne oraz że nie masz pewności, czy zabójca znowu zabije. Kiedy już znajdziesz się w archiwum, podejdź do furtki i ją otwórz. Carla wpadnie w panikę, ale nie pękaj. Wystarczy, że będziesz spokojnie i czujnie kontrolował jej oddech triggerami, a wszystko będzie dobrze. Najpierw odsuń pierwszą półkę i dostań się do komputera w głębi. Nie ma prądu. Musisz znaleźć włącznik. Jest on na lewo od komputera, na środku, za stojącymi półkami. Ściana prostopadła do ściany gdzie stoi komputer. Kiedy już przywrócisz elektryczność, czas na odszukanie ważnych dla Ciebie dokumentów. Są one na prawo od komputera. Kiedy będziesz stał na wprost prawego skrzydła, dokumenty są w jego prawym rogu, na samym końcu. Napocisz się przy dostaniu się do nich, ale nie poddawaj się. Kiedy już je znajdziesz, podejdź do komputera i odpal kasetę.

Dziwne, dokumenty są puste. Jedynie nazwisko prowadzącego sprawę detektywa pozostało. Musisz go odnaleźć...

Debriefing - Tyler - Biblioteka

Kiedy już znajdziesz się w bibliotece, odszukaj bibliotekarza. Wypytaj go o książkę, ale gościu nic nie będzie Ci w stanie powiedzieć. Możesz zamachać mu odznaką lub po prostu grzecznie próbować - nic z tego. W zamian za pomoc staruszek chce, abyś pomógł mu w odnalezieniu książki. Od razu zaznaczam, że jej położenie i wygląd jest losowy, więc tym razem Ci nie pomogę. Mogę natomiast Ci podsunąć sposób na jej odnalezienie. Najpierw na dole podejdź do lupy. Przyjrzyj się okładce. Zapamiętaj jej kolor i twórcę. Teraz wbij się po schodach i na stoliku obok spójrz na listę. Odszukaj autora i jego dane. Rok wydania itd. Teraz wróć do bibliotekarza. Obok niego stoi wielkie biurko. Odnajdź rok i piętro, na którym może znajdować się książka.

Dziadek tak naprawdę niewiele Ci powiedział. Nie można określić, kto i gdzie sprzedał tę książkę. Mnóstwo zachodu na nic.

Agatha - Starsza pani

Odnajdź dom starszej pani. Zadzwoń do drzwi, nikt Ci nie otworzy. Wejdź do środka i kieruj się od razu do drzwi na samym końcu korytarza. Teraz idź do drzwi na lewo i kiedy spotkasz kobietę, poprosi Cię ona, abyś przetransportował ją z wózkiem do pokoju z klatkami dla ptaków. To ten po prawej, zaraz przy drzwiach wejściowych. Kiedy już się tam znajdziesz, podejdź do pobliskiej komody i z dolnej szuflady wyjmij ziarna dla ptaków. Nakarm je wszystkie i pogadaj z Agathą. Wróćcie do salonu i poszukaj świec. Są one w szufladzie obok. Kiedy już je ustawisz na stole, zapal je. Zapałki są w kuchni, pomieszczenie na lewo od głównego wejścia. Kiedy zacznie się seans spirytystyczny, zdaj się na swój refleks.

Na razie nie dowiesz się niczego nowego. Na pewno coś groźnego Cię spotkało, ale kobieta obiecała Ci, że wyjaśnienia będą jutro.

Questions and Bullets - Strzelnica

Spotkasz detektywa, który prowadził sprawę Kirstin. Niewiele się dowiesz. Te same rany, losowe ofiary. Zabójca siedzi w psychiatryku. To, jak dobrze będziesz strzelał, zadecyduje o wyczerpujących odpowiedziach gliniarza.

Double or Quits - Zakład

Czas na rozstrzygnięcie zakładu. Ja wygrałem do zera, a Ty?

The Storm - Wizja

Kiedy będziesz siedział w domu, zadzwoni telefon. Usłyszysz głos mówiący w dziwnym języku. Będzie to brzmiało bardzo znajomo... Dom zacznie się rozpadać, a Twoje życie będzie zależało ponownie od Twojej zręczności. Kiedy wszystko się skończy, przyjdzie Ci zagrać Marcusem, bratem Kane'a. Wywarz drzwi i biegnij na balkon. Musisz uratować wiszącego brata...

Ta inkantacja słyszana w słuchawce telefonu. To on, ten człowiek jest winny mojego stanu! Marcus zaczyna wątpić, czy nie postradałeś zmysłów...

Dark Omen

Ładny widok. Jakoś nie spieszyłem się z ubraniem naszej pani detektyw... Zadzwonił telefon - to Tyler. Męczy go ta sprawa, plus znalazł dziwny skrawek papieru użyty jako zakładka do książki. Przełącz się na jej partnera. Wejdź na neta, przejrzyj jeszcze raz dowody, przefaksuj Carli skrawek papieru. Teraz znowu wróć do Carli. Ubierz się i otwórz drzwi gościowi. To Tommy, Twój sąsiad. Weź z szafki kieliszki, postaw je na stole i usiądź. Możecie pogadać o czym chcecie, ale w końcu dojdzie do partii tarota. Wyjdzie z nich, że masz przechlapane. Jakieś złe moce, spore problemy, itd. Kiedy Tommy pójdzie, przyjrzyj się skrawkowi papieru. Zadzwoń do Tylera i z nim pogadaj. Znów jako pan detektyw przyjrzyj się swoistej zakładce. Przyłóż go do światła - znak wodny! Zadzwoń do Carli i jej o tym opowiedz. Teraz, jako ona, udaj się do sąsiada. W końcu Tommy zna się na bankowych bajerach...

Macie kolejny trop. To zakładka w książce, która jest elementem dokumentu. Jutro dowiesz się jakiego...



Face Off - Pierwsza konfrontacja

Doznajesz kolejnej wizji. Wiesz, że zaraz do biura wpadnie Carla. Szybko schowaj dokument, w którym brakuje kawałka papieru - domyślasz się, że mogłeś go użyć jako zakładki w zgubionej książce. Potem ukryj książkę leżącą obok biurka - lepiej, żeby się nie domyśliła. Kiedy Carla wejdzie, zachowaj spokój. Jeśli spanikujesz to leżysz. W czasie przesłuchania będziesz doznawał wizji. Jeśli będziesz na nie reagował, bronił się przed nimi, Carla zrobi się podejrzliwa - a stąd do więzienia nie będzie już długiej drogi. Na pytania odpowiadaj w miarę logicznie. Nie staraj się kłamać na siłę, ponieważ Carla na razie Cię nie podejrzewa. Nie daj jej pretekstu, aby poprosiła Cię o pójście z nią na komisariat. Kiedy Kane na chwilkę wyjdzie z biura, gwizdnij z biurka pióro - odciski palców.

Back to Agatha - Z powrotem u Agaty

Idź do pokoju spirytystycznego. Znajdziesz tam ciało Agaty. Ktoś ją zabił. Musisz się śpieszyć, zaraz wpadną gliny. Biegiem udaj się do pokoju z klatkami i weź z szafki klucz - dolna szuflada. Teraz otwórz klatkę i weź z niej kartkę. Wróć do salonu i ucieknij oknem...

Happy Anniversary - Rocznica

Macie rocznice, zapomniałeś? Oczywiście, że nie. Kiedy zaczniesz baraszkowanie Tylerem, przełącz się Carlą. Spróbuj połączyć ze sobą dowody i w końcu znaleźć podejrzanego. Odbierz maila - w skrzynce masz odciski palców Kane'a ze zwiniętego pióra - zapamiętaj je. Teraz podejdź do biurka Tylera. Tam leżą odciski palców zabójcy - zdjęte z noża. Porównaj je - to Kane! Teraz weź z faksu wydruk i połącz go z aktami z Twojego biurka. Znowu wszystko wskazuje na Kane'a. Po zabójstwie, podejrzany pojechał do domu Kane'a... Zadzwoń do Tylera i przerwij mu zabawę...

Confrontation - Ucieczka

Wbij na jamę Kane'a. Piktogramy, świece, krew - wow, ktoś tu się dobrze bawi. Przeszukaj mieszkanie - nikogo nie ma. Teraz jako Kane musisz trochę poszaleć. Ucieczka to Twój jedyny, słuszny wybór...

Dwie rzeczy - Twój dom nie wyglądał tak kiedy wychodziłeś - ktoś Cię wrabia. Po drugie, ktoś Ci dał niezłego powera. Takie sztosy jak salta, mega skakanie i to mijanie kul. Cool...

Captain Jones is really upset - Nerw szefa

Spokojnie załagodź sytuację. Powiedź, że nie docenialiście Kane'a itd.

Fallen Angels - Kościół

Ukrywasz się w kościele. Nagle pojawi się Agata. Przecież ona nie żyje?! Stwierdzi, że skoro obiecała Ci pomóc, to zrobi to chociażby zza grobu. Klątwa Majów... Teraz to nie powinno Cię interesować. Znów będziesz musiał bronić się przez Twoimi omamami. Wykaż się nadludzkimi zdolnościami...

Soap, blood nad clues - Pralnia

Kolejne morderstwo. Jak widziałeś to na filmiku, zrobił to koleś w starym, znoszonym płaszczu. Ofiarami są - koleś z pralni i starsza kobieta. Kiedy przyjedziesz na miejsce pogadaj z gliniarzami. Oględziny w środku jak zwykle rozpocząłem Carlą. Obejrzyj wszystko, ciała, krew, walizkę z narzędziami - potem przełącz się i zrób to samo Tylerem. Dodatkowo przyjrzyj się kluczom w drzwiach, ciuchom w pralce oraz słuchawce od telefonu.

No i mamy kolejnego zabójcę. Tym razem do jakiś facet ze śrubokrętem. Carla nie podejrzewa Kane'a, ponieważ zabójca nie mógł wyjść z pralni - była ona zamknięta od środka, plus klucze w drzwiach od wewnątrz. Nie było innego wyjścia... A same ofiary i ich rany są identyczne jak te z restauracji. I zabójca również miał rany samookaleczenia...

Fugitive - Ścigany

Musisz odnaleźć mieszkanie Tiffany. Frontowe drzwi od razu sobie odpuść, radiowóz już tam stoi. Znajdź natomiast pobliską alejkę. Przejdź przez jedno i drugie ogrodzenie. Potem wymiń gliniarzy i właź na rynnę. Potem po gzymsie i zejdź z drugiej strony. Znowu płot i drugie okno na parterze jest od sypialni Tiffany. Zamknięte - obok leżą śmieci - podnieś drewniany klocek i wybij nim szybę. Droga wolna. W środku zjedz coś - na pewno jesteś wyczerpany i oglądnij telewizję. Zima, opadająca temperatura i gość, który jest specjalistą od historii Majów. Ciekawe... Znów doznasz wizji. Tyler przeszukujący sypialnię Tiffany. Kiedy wejdzie dziewczyna do domu, przekonaj ją o swojej niewinności. Zaraz potem wpadnie policja, więc ukryj się pod stolikiem w salonie - sypialnię możesz sobie odpuścić - wiesz czemu. Jeśli wykażesz się refleksem - nie znajdą Cię...

Janos - Szpital psychiatryczny

Czas na odwiedziny szaleńca, który zabijał przed Kanem. Zapamiętaj drogę do jego celi, a kiedy tam dotrzesz, przyjrzyj się ścianom. Potem przepytaj jegomościa. Dowiesz się, że zabijając był po wpływem wielkiej mocy. Poza tym z jego bełkotu trudno coś zrozumieć - kiedy wyjdziesz już z pomieszczenia, zgaśnie światło. Na domiar złego również generator siądzie i wszyscy więźniowie wydostaną się na zewnątrz. Wróć tą samą drogą, którą przyszedłeś. Pamiętaj tylko o kontrolowaniu oddechu oraz zatrzymywaniu się, kiedy w pobliżu pojawi się jakiś szaleniec...

Meeting Kuriakin - Muzeum

Podejdź do profesora. Zagadaj do niego i kiedy Cię spyta z jakiej jesteś gazety - ściemnij mu. Ja wybrałem, że z The Times - łyknął. Wypytaj go o interesujące Cię szczegóły, ale nie przyznawaj się od razu kim jesteś. Dopiero kiedy zapyta Cię kolejny raz kim jesteś - przyznaj się. Pokaż mu szybko blizny na rękach, a Ci uwierzy. Kiedy znajdziecie się w podziemnym garażu, znowu musisz walczyć o swoje życie...

W końcu wiesz, o co chodzi. W starożytnym świecie Majów był pewien rytuał. Potężna wyrocznią, losowo wybierała jednego z tłumu i opanowywała jego ciało. Następnie nieszczęśnik wykonywał wyrok na wybranej przez wyrocznię ofierze. Sama wyrocznia nie mogła splamić swoich dłoni krwią. Kiedy rytuał się kończył, opętany popełniał samobójstwo. Ty tego nie zrobiłeś...

Mayan Secrets - Poznaj wroga

W końcu wiesz dokładnie, kim jest Twój wróg. To wyrocznia. Szuka on pewnej dziewczynki, a Ty miałeś mu pomóc. Dowiadujesz się też od niego, iż jesteś nosicielem jakiejś choroby - chroma - ale co to jest, tego nie wiesz... Kiedy przychodzi czas ucieczki, walcz o życie. Pantera porusza się bardzo szybko, ale Ty nie jesteś już tym samym Kanem co na początku przygody. Kiedy udaje Ci się uciec, ponownie spotykasz Agatę. Obiecuje Ci pomoc w odnalezieniu dziecka... Wyjaśnia się również sprawa Twoich wizji i nadludzkich zdolności. Kiedy wyrocznia wchodzi w Twoje ciało, zdobywasz po części jej zdolności. A z tego powodu, że nie zginąłeś, na stałe posiadłeś jej umiejętności...

The Clan - Klan

Poznasz zamiary tajnego klanu. Poszukują oni magicznego dziecka z przepowiedni, aby zdobyć władzę absolutną.

Danger and Ubiquity

Ukrywasz się przed policją w obskurnym hoteliku. Na dodatek idą już po Ciebie Carla i Tyler. Ktoś Cię rozpoznał... Zadzwoń szybko do brata. Powiedź mu, że jest w wielkim niebezpieczeństwie. Jako Marcus uciekaj do zakrystii i zamknij drzwi na klucz. Jako Carla i Tyler podejdź do drzwi z numerem 696. Okaże się, że to nie ten pokój. Tym razem nie spudłuj. Kiedy już odnajdziesz właściwy pokój, Kane'a zdążył zwiać...

Fate on Russian Hills - Wesołe miasteczko

Okazało się, że porwali Tiffany. Musisz ją uratować. Podążaj cały czas za krukiem, a kiedy dotrzesz do budki, wejdź do jej środka. Przywołaj wagonik i wsiądź do niego. Kiedy będziesz już na górze, przejdź przez wąską belkę - uważaj na swoją równowagę - i uratuj dziewczynę...



Childs Play - Tajemniczy hangar

Twoje zadanie to dostać się ponownie do tajemniczego hangaru - kieruj się mniej więcej linią na mapie. Uważaj na latarnie i strażników. Najpierw miń pierwszą grupkę żołnierzy, a kiedy pojawi się jeszcze jeden, schowaj się za jeepem. Potem natrafisz na następną "czujkę". Tym razem musicie się rozdzielić. Cofnij się trochę Marcusem i narób hałasu. Kiedy zwrócicie uwagę strażnika, przebiegnij na drugą stronę ulicy. Kiedy dotrzesz do miejsca, w którym stoi strażnik pomiędzy domkami, musisz spróbować trochę dalej. Leć w prawo i kiedy spotkasz kolejnego żołnierza, rozdzielcie się. Narób znowu hałasu Marcusem, a kiedy strażnik pójdzie sprawdzić co się stało - wdrap się Lucasem na słup. Zejdź potem z niego po drugiej stronie i kieruj się do hangaru...

The Pact

Okazało się, iż Tiffany zginęła. Spotkaj się z Carlą na cmentarzu. Przekonaj ją, aby stanęła po Twojej stronie...

...Dziwne, nawet teraz Ty wyglądasz na martwego...

Jade- Dziecko z przepowiedni

Korzystając ze swojego refleksu, dowiedz się, gdzie ukrywa się dziewczynka...

Frozen to Bone - Wybór

Tyler zapyta Cię wprost, czy coś przed nim ukrywasz. Ja przyznałem mu rację. Zaraz potem pojawia się dziewczyna Tylera. W końcu nadszedł moment największego wyboru. Wyjeżdżasz z nią czy zostajesz? Ja wybrałem miłość...

Where is Jade - Poszukiwania

Kiedy podjedziesz pod sierociniec, wbiegnij szybko do środka. Nie zwracaj uwagi na zakonnicę i leć od razu do ostatniego pomieszczenia po lewej. Tam jest dziecko! Zaraz potem pojawi się wyrocznia. Ucieknij przed nim, korzystając środkowymi drzwiami po prawej. Kiedy znajdziesz się na dachu budynku, musisz walczyć! Kiedy w końcu uda Ci się uciec, spotkasz Agatę. To ona Cię ożywiła i jesteś teraz chodzącym trupem. Wszystko po to, abyś odnalazł dziecko. Kiedy zapytasz dlaczego Ty, babka Ci odpowie, że tylko Ty mogłeś poznać wizję wyroczni. Dowiesz się również, iż Agata nie jest już tą samą kobietą, którą kiedyś poznałeś... Staniesz przed wyborem, czy chcesz oddać dziecko, czy nie? Ja go nie oddałem...

Bogard Underground - Poznaj sojusznika

Poznajesz gościa? Opowie Ci on wszystko - o tym, że o dziecko walczy wiele klanów. Jeden z nich opanował martwe ciało Agaty, aby je zdobyć. Jest to klan rządzony przez sztuczną inteligencję itd. Dowiadujesz się również, gdzie musisz dostarczyć dziecko, aby uratować świat. Jeśli tego nie zrobisz, ziemia powróci do epoki lodowcowej...
Grając Carlą, najpierw pozbierałem potrzebne mi części do uruchomienia radia - baterie, są zaraz obok, w wagonie, a drut przy wejściu na peron. Po wysłuchaniu wiadomości - świat zamarza, ludzie giną.... - poszedłem do wagonu, w którym spał Lucas...

Revelation - Prawda o mnie

Zejdź z łóżka i podsłuchaj rozmowę rodziców. Jak się okazuje, w bazie ukryta jest dziwna energia, dzięki której masz te nadludzkie zdolności. Twoja matka jeszcze w ciąży została nią napromieniowana, zmieniając Cię na zawsze. Wyrocznia tylko obudziła w Tobie te zdolności...

Final Countdown - Ostatnie starcie

Kiedy wyjdziesz z pługu, mieszaj mocno triggerami, aby dostać się do wnętrza hangaru. Tam najpierw zmierzysz się z wyrocznią, a potem z samą sztuczną inteligencją. Jeśli z nią wygrasz, połóż dziecko na ołtarzyku...

Moje zakończenie było takie - pokonałem wszystkich, uratowałem dziewczynkę i świat, Tyler bezpiecznie wyjechał, a Lucas wraz z Carlą spodziewają się dziecka...

Pamiętaj, gra ma wiele rozwiązań i zakończeń. Może zagraj inaczej niż ja i dowiedz się, jakie są alternatywne możliwości zakończenia fabuły "Fahrenheita".

AFrO

 << poprzednia   1  2   

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy