eXtra Gra zupełnie nowa

Już 18 marca ukaże się eXtra Gra w nowym wydaniu. Nowe wydanie eXtra Gry to przede wszystkim udoskonalenie produktu, który jest graczom już bardzo dobrze znany. Najważniejszą zmianą będzie jeszcze ostrzejsza selekcja tytułów wybieranych do serii. Teraz zarówno w eXtra Gra: Premiery, jak i w eXtra Gra: Wielkie Hity będą ukazywać się tylko naprawdę doskonałe i znane pozycje.



Modyfikacjom poddana została również zawartość pakietu. Na życzenie graczy zostały wprowadzone obszerne 64 stronicowe instrukcje. Co najważniejsze, cena pozostała na dawnym, przystępnym poziomie, czyli 29.99 zł.

Reklama



"Chicago 1930" jest nową strategią twórców takich hitów, jak "Desperados" i "Robin Hood". W grze będziemy mogli wcielić się w agentów FBI albo w gangsterów. Co ciekawe, będzie się to wiązało nie tylko z zupełnie innymi zadaniami w czasie misji, ale także z taktyką, którą trzeba będzie przyjąć. Mafia będzie bowiem wprowadzała swoje rządy za pomocą broni, a policjanci muszą ściśle przestrzegać prawa, co wiąże się z koniecznością przeprowadzania śledztwa i zebrania dowodów obciążających

podejrzanych. Zaletą gry będą ciekawe misje, zaskakująca fabuła i wiele nawiązań do sławnych filmów o gangsterach (nie zapomniano także o znanej scenie na dworcu z "Nietykalnych" z Kevinem Costnerem).



Nowe wydanie eXtra Gry promuje kampania reklamowa pod hasłem "eXtra Gra WYMIATA!!!" Charakterystyczne różowe reklamy ukazały się już w CD Action, Clicku oraz Komputer Świat Gry. W każdym piśmie można było zobaczyć inną reklamę.



Nowej edycji eXtra Gry towarzyszyć będzie nowa odsłona strony www.extragra.com. Zostanie ona uruchomiona w dniu 08. marca. Znajdą sie tam wszelkie informacje na temat nowej eXtra Gry, dotychczasowych premier, a także niedopuszczone - ze względu na kontrowersyjną zawartość - do publikacji w mediach wersje reklam prasowych.

CD Projekt - inf. prasowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy