Evolution GT zapowiedziane

Włoskie studio Milestone poinformowało o podjęciu współpracy z firmą wydawniczą Black Bean. Razem partnerzy opracują nową grę wyścigową dla komputerów klasy PC i konsoli stacjonarnych Sony PlayStation 2.

Producenci zakładają, że ich nowa produkty stanie się krokiem naprzód w rozwoju gatunku. Jak twierdzą, tytułowa ewolucja ma dotyczyć poziomu realizmu i odczuć, jakie gra da kierującym wirtualnymi pojazdami.

Nad opracowaniem gry pracują ludzie odpowiedzialni w przeszłości za takie produkcje, jak serie "Screamer", "Superbike" oraz "SCAR". W odróżnieniu od poprzedniczek, te ostatnie wyścigi, wydane w połowie bieżącego roku, spotkały się z mieszanymi opiniami prasy i fanów gatunku. Producenci zakładają jednak, że zamierzają naprawić wszystkie dotychczasowe wpadki.

W "Evolution GT" gracz będzie mógł wybrać stosowne taktyki i style jazdy, różne tytuły wyścigów oraz zdolności do kierowania pojazdami. Ponadto poza nowymi tytułami do naszej dyspozycji będą takie pojazdy marzeń, jak Bugatti EB110 i Pagani Zonda.

Trasy, na których będziemy się zmagać, zostaną rozprzestrzenione na obszarze całej Europy - od górskiej Szkocji, poprzez wybrzeża monumentalne ulice Londynu i Barcelony, po znane trasy rajdowe. Całość zostanie wzbogacona poprzez zaawansowany model fizyczny i nowoczesną sztuczną inteligencję oponentów.

Premiera "Evolution GT" została zapowiedziana na marzec 2006 roku. Gra w pierwszej kolejności zostanie wydana na Starym Kontynencie.

Dowiedz się więcej na temat: studio