Europejczycy lubią grać na komórkach

Firma In-Fusio przeprowadziła ankietę wśród osób wykorzystujących telefony komórkowe do gier. Z uzyskanych rezultatów wynika, że dostępność aplikacji rozrywkowych odgrywa dla Europejczyków kupujących nową "komórkę" istotną rolę.

W badaniu wzięło udział 400 Francuzów. Aż 87% badanych stwierdziło, że w chwili kupna telefonu zwraca uwagę, czy do aparatu dołączone są gry. Co trzeci ankietowany stwierdził wręcz, że od dołączanych do telefonu tytułów zależy wybór określonego modelu telefonu. Raport In-Fusio pokazuje również, że osoby grające na telefonach komórkowych to grupa coraz bardziej niejednorodna. Znaczna część graczy ukończyła już 25. rok życia. Kobiety stanowiły tylko 22% ankietowanej grupy, ale okazało się, że panie które już grają na "komórkach", traktują tę zabawę bardzo poważnie i chętniej niż panowie kupują kolejne gry. Ponad 60% ankietowanych wykazało zainteresowanie grami sieciowymi, a 58% - co dość ciekawe - najchętniej gra na telefonie przebywając... w domu.

Raport sugeruje, że mobilne aplikacje rozrywkowe już teraz odgrywają na europejskim rynku telefonów komórkowych bardzo ważną rolę. Nie można jednak chyba wyciągać z niego zbyt daleko idących wniosków - wszak In-Fusio to firma, która sama wydaje gry dla telefonów komórkowych. W połączeniu z relatywnie małą próbką badanych osób, może to częściowo podważać wiarygodność uzyskanych wyników.

(4D)

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: telefony | firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy