Enemy Territory: Quake Wars odsłania swoje oblicze

Podczas trwającej obecnie w Grapevine w Stanach Zjednoczonych imprezy QuakeCon 2005 ujawniono pierwsze konkretne informacje na temat gry "Enemy Territory: Quake Wars".

Przygotowywana w kooperacji między Splash Damage oraz id Software produkcja będzie stanowić następcę darmowej modyfikacji "Wolfenstein: Enemy Territory". Jednakże w odróżnieniu od poprzedniej gry, tym razem zespół Gray Matter będzie bazował na pomysłach przygotowywanego w studiach Raven Software "Quake 4". Co za tym idzie - walki miedzy sobą będą toczyć żołnierze ludzi pochodzących z Ziemi oraz obcy najeźdźcy określani mianem Stroggów.

Gra będzie wykorzystywać silnik z "Doom III", niemniej jednak całość nie zostanie przedstawiona w równie mrocznej konwencji. Mapy w "Quake Wars" będą przedstawiać różne miejsca - znajdą się tu zarówno otwarte, jak i zamknięte lokacje - wszystkie wypełnione rozmaitymi elementami otoczenia.

Ponadto gra będzie korzystać z nowej technologii "megatekstur", opracowanej przez Johna Carmacka z id Software, co pozwoli na tworzenie lokacji, które dosłownie będą wychodzić poza horyzont, a mimo to nie będą tracić swojego wyglądu. Technologia ta pozwoli również na kształtowanie powierzchni i związanych z nią odgłosów.

Nie ujawniono jeszcze nawet przybliżonej daty premiery "Enemy Territory: Quake Wars".

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: impreza | wars
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama