Ekspansja Xboxa 360 już od listopada

Peter Moore zdradza część planów Microsoftu w wywiadzie dla Famitsu, a i europejscy przedstawiciele firmy nie szczędzą słów.

Odpowiedzialny za marketing platformy Xbox Peter Moore stwierdził, że sukces nowej konsoli w Japonii jest już niemal pewny. Jak powiadomił, firma jest ogromnie zadowolona z tego, jaką popularnością cieszyła się prezentacja Xboxa 360 podczas przygotowywanego w ubiegłym miesiącu pokazu Xbox Summit 2005.

Ponadto Moore podkreślił, że dzięki następnej generacji japońscy producenci gier będą mieli szanse na rozszerzenie popularności swoich tytułów na całym świecie. Dodał również, iż dobre stosunki z tymi firmami już teraz odniosły pierwsze skutki w postaci przejęcia od konkurencji takich gier, jak "Ridge Racer 6", "Rumble Roses XX" oraz nową grę z serii "Gundam".

Firma cieszy się też z podjęcia współpracy z byłym producentem z Square Enix - Hironobu Sakaguchim, który przygotowuje już teraz dwie nowe gry RPG - "Blue Dragon" oraz "Lost Odyssey".

Zapytany o konkurencję dla Xboxa 360 w postaci Sony PlayStation 3 stwierdził, że możliwe, iż obie konsole prezentują się dla graczy dość podobnie, ale z czasem pojawią się różnice. Microsoft jego zdaniem chce rozwijać branżę elektronicznej rozrywki. Sony natomiast zmierza w zupełnie innym kierunku. Jak zasugerował, cena PS3 nie będzie dostosowana do wymagań i możliwości zwykłych graczy.

Ponadto - jak donoszą reporterzy serwisu internetowego GamesIndustry.biz - europejska premiera konsoli Xbox 360 może nastąpić szybciej niż do tej pory zapowiadano.

Jak twierdzą źródła, do których dotarli redaktorzy serwisu, platforma może trafić do sprzedaży już 25 listopada, przy czym premiera w Stanach Zjednoczonych odbędzie się kilka dni wcześniej. Potwierdzono również, że oficjalne ogłoszenie daty premiery odbędzie się na targach Game Convention w Lipsku. Jedna sztuka samej konsoli natomiast prawdopodobnie będzie kosztować około 300 dolarów.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: marketing | firmy | Xbox | ekspansja | peter moore | Peter | moore
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy