EA Polska wspiera Fundację Dziecięca Fantazja

Firma Electronic Arts Polska przekazała na rzecz Fundacji Dziecięca Fantazja złotówkę od każdej gry "FIFA 06", zakupionej w sklepach Media Markt oraz Saturn. Akcja trwała od 30 września, czyli od premiery do końca roku 2005.

Fundacji udało się już zrealizować pierwsze marzenia. Pierwszym szczęśliwcem jest piętnastoletni Łukasz ze Stanisławowa cierpiący m.in. na marskość wątroby, którego największym marzeniem był telefon komórkowy wraz z wbudowanym aparatem fotograficznym. Dzięki temu chłopiec ma stały kontakt z rodzicami.

Zrealizowano również marzenie dwunastoletniego Michała ze Stegny, cierpiącego na zanik mięśni spowodowany ciężkim wypadkiem samochodowym. Uzdolniony matematycznie chłopiec otrzymał komputer, na którym może testować nowe programy informatyczne.

"Wspieramy Fundację z wielką przyjemnością. Mamy nadzieję, że dzięki naszemu wsparciu na wielu dziecięcych buziach zagości uśmiech" - powiedział Tomasz Jarzębowski Marketing i PR koordynator Electronic Arts Polska.

Fundacja Dziecięca Fantazja ma na celu wniesienie radości w życie nieuleczalnie chorych dzieci poprzez spełnianie ich najskrytszych marzeń. Dociera do tych dzieci, którym nie daje się szans na dożycie wieku dorosłego i bierze pod uwagę życzenie każdego nieuleczalnie chorego dziecka w wieku od 3 do 18 lat, przekazane bezpośrednio przez dziecko, bądź przez jego rodzinę lub opiekunów medycznych. Życzenia mogą być zarówno proste, jak i złożone, na przykład obejrzenie Piramid, przelot helikopterem nad Nowym Jorkiem, spotkanie z idolem, jazda samochodem wyścigowym, lot balonem, dzień na plaży, przejażdżka konna czy spacer z pingwinami. Fundacja Dziecięca Fantazja z pomocą ludzi i firm wielkiego serca sprawia, że marzenia tych dzieci stają się rzeczywistością

Dowiedz się więcej na temat: media | FIFA | Saturn | firma | Electronic Arts | fantazja | Fundacja Dziecięca Fantazja

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje