Drugi Zlot Fanów Nintendo [2]



Dzień drugi (niedziela) - 27 czerwca 2004


Niedzielne przedpołudnie rozpoczęliśmy bardzo aktywnie w asekuracji pięknej pogody. Na pierwszy ogień poszedł turniej siatkówki, który to rozpoczął się o godzinie 10:00. W rozgrywkach tych wzięło udział 6 drużyn.





Mecze finałowe:

- Slazak8, Bodera, Stochel Vs. "Team DT" Dąbrowa Tarnowska (7:10)

- Slazak8, Bodera, Stochel Vs. Altabich, Domagała, Mario (10:8)

- Altabich, Domagała, Mario Vs. "Team DT" Dąbrowa Tarnowska (2:10)



Reklama

Wyniki turnieju siatkówki:

I MIEJSCE - "Team DT" Dąbrowa Tarnowska

II MIEJSCE - Slazak8, Bodera, Stochel

III MIEJSCE - Altabich, Domagała, Mario





By mięśnie nie zastygły, postanowiono rozegrać w następnej kolejności bieg przełajowy. Oto jego zwycięzcy:



I MIEJSCE - Andrzej Michalak

II MIEJSCE - Paweł Michalak

III MIEJSCE - Agata Wasilewska



Wykończeni fizycznie uczestnicy zlotu, wierni swym konsolom, powrócili na zamek celem rozegrania pierwszych tego dnia wirtualnych bojów. W oficjalnym planie przewidzianych turniejów, znalazły się takie pozycje, jak "Advance Wars - GBA", "F-ZERO - Gamecube" oraz "Soul Calibur 2 - Gamecube". Poniżej macie przyjemność zapoznania się z poszczególnymi ich wynikami.





Wyniki turnieju "Advance Wars - GBA":



I MIEJSCE - Lui

II MIEJSCE - Mangaista

III MIEJSCE - Szczeni



Wyniki turnieju "F-Zero - GCN":



I MIEJSCE - Lui

II MIEJSCE - Buzz

III MIEJSCE - Clou





Wyniki turnieju "Soul Calibur - GCN":



I MIEJSCE - AMER

II MIEJSCE - Andrzej Bator ("Team DT" Dąbrowa Tarnowska)

III MIEJSCE - Marcin Talar ("Team DT" Dąbrowa Tarnowska)



Po niezwykle emocjonujących walecznych konfrontacjach, przyszła pora na strawę dla ducha. Około godziny 23:00 rozpoczął się efektowny pokaz sztucznych ogni i fajerwerków :)



Piętnaście minut przed północą zdecydowano się rozegrać ostatni tego dnia konkurs. Dotyczył on wyboru najładniejszego przebrania za dowolnego bohatera z gry. Uczestników było trzech, zatem nikt nie odszedł z pustymi rękoma. Pomysłowość dobranych elementów strojów była bardzo przemyślana, włącznie z najdrobniejszymi detalami.





Wyniki turnieju "Przebranie za bohatera z gry":



I MIEJSCE - Patryk Głażewski (Luigi)

II MIEJSCE - Andrzej "Mietek" Picheta (pułkownik Campbell:)

III MIEJSCE - Adrian "Flash" Zieliński (Link)



Parę minut po północy doczekaliśmy się specjalnej prezentacji, obrazującej ewolucję serii "Resident Evil" praktycznie od pierwszej odsłony. Wspomniane show zostało przygotowane przez czołowe postacie serwisu www.mwrc.resitez.net, wśród których warto wyróżnić Marcina "MiGoo" Gębskiego oraz Mariusza "Birkin" Warzyńskiego.



Wśród materiałów multimedialnych wyświetlonych na dużym ekranie znalazły się m.in. następujące filmy: oryginalna-nieocenzurowana i bardzo krwista pierwsza część "RE" dedykowana PS/PSone, trailery z remake na Gamecube - prezentacja z grywalnej części, dwa elektryzujące trailery z "Resident Evil 0" + intro, historia Marcus'a, film końcowy i 3 powalające trailery z "Resident Evil 4".



Ze względu na ciekawe osobowości głównych twórców serwisu www.mwrc.resitez.net, jak również niezwykłe ich zainteresowania dotyczące tylko i wyłącznie serii "Resident Evil", postanowiliśmy przeprowadzić krótki wywiad wyjaśniający szczegóły ich twórczej pasji.





Skąd przyjechaliście?

MiGoo: Ja dotarłem z Bydgoszczy, pokonując znany wszystkim dystans w czasie około 11 godzin (Bydgoszcz-Warszawa = 4,5h + Warszawa-Kraków = 5h + Kraków-Dobczyce = godzina z hakiem).

Birkin: Pochodzę z Nowego Dworu Mazowieckiego, lecz w Warszawie umówiłem się razem z z MiGoo i właśnie stamtąd wyruszyliśmy wspólnie.



Jaki był cel Waszego przyjazdu na Drugi Zlot Fanów Nintendo?

Birkin: Chcieliśmy przede wszystkim dotrzeć na pokaz grywalnej części "Resident Evil 4" i mieć możliwość kontaktu pierwszego stopnia z tą produkcją. Do długiej podróży zmobilizował nas sam fakt, że miała być to pierwsza w Europie przedpremierowa prezentacja "RE4"!

MiGoo: Dla mnie dodatkowym bodźcem przyjazdu były emocjonalne względy, ściśle powiązane z wielkimi nadziejami, jakie wiążę z projektem opracowywania polskiej wersji językowej "RE4". Uchylę teraz rąbka tajemnicy i nadmienię tylko, że jeżeli wszystko pójdzie po naszej myśli, to będę w składzie zajmującym się lokalizacją tej produkcji. Poza tym, chcieliśmy zaprezentować ewolucję serii "Resident Evi" od pierwszej edycji, która to zadebiutowała w roku 1996, aż po czwartą odsłonę, zapowiedzianą na rok bieżący.

Birkin: Zależało nam przede wszystkim na pokazaniu ogromu prac wykonanych przez Capcom celem stworzenia serii "RE" oraz rozreklamowaniu naszego dziecka, jakim jest serwis www.mwrc.resitez.net.



Dlaczego Wasz wybór padł właśnie na "Resident Evil", a nie np. "Silent Hill"?

Birkin: Kiedy w roku 1997 po raz pierwszy zobaczyłem grę pt. "Resident Evil" to kontakt z tą produkcją wywarł na mnie ogromne wrażenie. Kompilacja takich elementów, jak historia, konspiracja, bronie, jak również pamiętniki, dzięki którym mamy możliwość odkrywania niesamowitych faktów, były czymś innowacyjnym, a zarazem przełomowym! Gra zapadała w pamięci i zawładnęła mym umysłem. Poza tym, Capcom zostawia sobie otwarte drzwi do kolejnego etapu akcji następnej (przyszłej) części. Takie podejście do tematu skutecznie rozbudza naszą wyobraźnię.

MiGoo: Czy "Silent Hill" jest konkurencją dla "Resident Evil"? Hmmm... Grałem w pierwszą część "cichych wzgórz" i przyznam się, że owszem - jest coś w tej grze. W środku nocy trząsłem się z wrażenia, gra jest przerażająca, w pełni oddaje psychozę sytuacyjną, ale nic poza tym. W serii "RE" gracz ma możliwość opanowania sytuacji podczas rozgrywki. Owszem przyznaję, że "RE" staje się coraz bardziej komercyjny. Wiele osób zarzuca firmie Capcom, że ta specjalnie pozostawia konkretne postacie i niedomówione wątki, by móc do czego wracać.

Birkin: W czwartej odsłonie Capcom sporo ryzykuje wprowadzając nowe, wręcz innowacyjne i rewolucyjne elementy - czy to dobrze? Niebawem się o tym przekonamy. Seria "RE" to oryginalna fabuła oraz rewelacyjnie dobrana ścieżka dźwiękowa i muzyka.



Skąd pomysł na stworzenie wortalu poświęconego grze "Resident Evil"?

MiGoo: Serwis działa już 5 lat - dokładnie od roku 1999. Patrząc na konkurencję - mało jest jednak stron w Europie, które mają własny serwer, własną domenę i twórcy płaciliby za niego z własnej kieszeni. Początkowo miało to być kompendium wiedzy na temat "RE" - wyłącznie dla własnych potrzeb. W miarę upływającego czasu i przybywających materiałów strona ewoluowała, nabierając coraz większego rozmachu. W chwili obecnej na naszej stronie znajduje się ogólnopolskie forum, które jest owocem wspólnego przedsięwzięcia trzech polskich wortali poświęconych wyłącznie "RE". Na łamach www.mwrc.resitez.net publikujemy także nadsyłane przez naszych czytelników opowiadania (zdarzają się nawet 24-stronicowe dzieła formatu A4), grafiki oraz tworzone w domowych zaciszach, klimatyczne ścieżki dźwiękowe. Na bazie tychże materiałów, mogłaby niejednokrotnie powstać wspaniała gra. Prócz newsów, materiałów multimedialnych do pobrania i wielu ciekawych działów tematycznych mamy także do zaoferowania koszulki, długopisy i inne gadżety związane z "Residentem".

Birkin: Od początku naszej działalności spisujemy w formie opracowania całą historię "RE", która niejako ma być przestrogą - "Co może się stać, jeśli zaczniemy bawić się w Boga." Wymienione opracowanie mamy zamiar wydać na CD.



Każdy fan określonej produkcji, ma skonkretyzowane marzenie związane z kultywowanym tytułem. Jakie jest Wasze?

Birkin: Mam szczerą nadzieję, że historia opisana w "RE" nigdy się nie zdarzy. Ludzie grający w produkcję Capcomu nie mówią "WoW! Jak fajnie!", tylko zastanawiają się, jak mogło dojść do takiej sytuacji. Jest to przestroga.

MiGoo: Chciałbym zobaczyć, jak sam zachowałbym się w danej sytuacji, ale nie w rzeczywistości - najlepiej we śnie lub z Chełmem VR na głowie. Jednak głównym marzeniem jest to, by pracować przy lokalizacji czwartej odsłony "RE" i móc zobaczyć własne imię i nazwisko, na "liście płac".



Dziękuję za rozmowę i życzę spełnienia planów.



Na koniec rozmowy Birkin i MiGoo postanowili podziękować: administratorowi serwera - Łukaszowi "ESCAFLOWNE" Czejgis za udostępnienie łącza oraz pozostałym członkom redakcji, którymi są adder, Redfield i Dante.



Drugą galerię zdjęć (i nie ostatnią) ze Zlotu Fanów Nintendo możecie pobrać (objętość pliku - 1,9 MB).



cdn...



MartineZ: Na trzecią odsłonę relacji z letniego Zlotu Fanów Nintendo zapraszamy już we wtorek. W razie wszelkich zapytań proszę o kontakt pod adresem mailowym: Marcin.Brodowski@interia.pl

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: złoty | płomień | team | zlot
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy