DoA: Online z... poduszką

Czego to nie wymyślą działy marketingu, aby dobrze sprzedać grę. Przykładem takiej działalności jest na pewno pomysł jednej z japońskich firm, która zamierza wprowadzić do sprzedaży specjalnie przygotowane poduszki, promujące grę "Dead or Alive: Online". Poduszki będzie można znaleźć w limitowanej, błękitnej edycji Xboxa.

Czego to nie wymyślą działy marketingu, aby dobrze sprzedać grę. Przykładem takiej działalności jest na pewno pomysł jednej z japońskich firm, która zamierza wprowadzić do sprzedaży specjalnie przygotowane poduszki, promujące grę "Dead or Alive: Online". Poduszki będzie można znaleźć w limitowanej, błękitnej edycji Xboxa.

Czego to nie wymyślą działy marketingu, aby dobrze sprzedać grę. Przykładem takiej działalności jest na pewno pomysł jednej z japońskich firm, która zamierza wprowadzić do sprzedaży specjalnie przygotowane poduszki, promujące grę "Dead or Alive: Online". Poduszki będzie można znaleźć w limitowanej, błękitnej edycji Xboxa.



Już 25 marca w japońskich sklepach - zgodnie z oficjalnymi zapowiedziami - powinien wylądować "Xbox Kasumi Bundle Pack". Wewnątrz każdy szczęśliwy nabywca odnajdzie błękitną konsolę (Kasumi Blue Xbox), dodatkowy joypad, promocyjną subskrypcję usługi "Xbox Live" na 12 miesięcy użytkowania, DVD Playback Kit, kopię gry "Dead or Alive Online" oraz dmuchaną "poduszkę" z wizerunkiem naszej wysportowanej panny Kasumi. Przytulanka ta będzie miała 160 cm wysokości! Czy są chętni na bliski kontakt z tym gadżetem?

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Xbox
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy