DEactivation dla zrobotyzowanych

Nachodzi połączenie taktyki, zagadek logicznych i gry akcji. "DEactivation" pozwala pokierować

Reklama

antyterrorystycznym droidem, którego zadaniem jest uwolnić zakładników i zlikwidować wrogie jednostki.

Początek XXII wieku to gwałtowny rozwój nanotechnologii. Owocem osiągnięć naukowych było stworzenie skomplikowanych systemów sztucznej inteligencji, a co za tym idzie - inteligentnych systemów

cybernetycznych - droidów.



Niestety, technologią zainteresowała się też potężna organizacja terrorystyczna - "Day of Reckoning". Rozpoczęli produkcję droidów - kamikaze i zaczęli dyktować światu swoje warunki. W odpowiedzi na to, przywódcy wiodących krajów zawiązali koalicję antyterrorystyczną. Rozpoczęto prace nad droidem, który walczyłby ze zdalnie sterowanymi samobójcami. Akcji antyterrorystycznej nadano kryptonim

"DEactivation".



W "DEactivation" gracz wciela się w operatora antyterrorystycznego droida. Musi pokierować nim w krucjacie przeciwko terroryzmowi. Na każdym poziomie znajduje się określona liczba droidów. Gracz musi zdeaktywować systemy alarmowe, zlikwidować wrogie roboty i uwolnić zakładników. Misja zakończona sukcesem, przynosi punkty, za które można kupować nowe modele droidów lub modernizować je. W grze należy przeciwstawić się 13 aktom terroryzmu i zaminować naukowe centrum terrorystów.



Developer "DEactivation" jest odpowiedzialny miedzy innymi za takie tytuły, jak "Sea Dogs", "Pirates of Caribean" czy "Age of Sail 2". Wydawcą "DEactivation" w Polsce jest Play i gra ukaże się w marcu 2004.



Cechy gry:

  • 15 poziomów

  • kombinacja taktycznej strategii, zagadek i gry akcji

  • możliwość upgrade'u i zmiany robotów

  • inteligentni wrogowie

  • muzyka i dźwięki w 3D

  • Play - inf. prasowa

    Reklama

    Najlepsze tematy

    Reklama

    Reklama

    Strona główna INTERIA.PL

    Polecamy

    Rekomendacje