Dark Messiah z muzyką najwyższych lotów

Amerykański oddział korporacji Ubisoft ujawnił szczegóły przygotowań ścieżki dźwiękowej do nadchodzącej gry FPS z elementami RPG rodem z popularnego uniwersum "Might & Magic". Soundtrack do gry tworzą wspólnie Cris Velasco i Sascha Dikiciyan, dwójka znanych kompozytorów muzyki filmowej, którzy są obecnie rozchwytywani przed producentów gier wideo.

"Dark Messiah of Might & Magic" będzie posiadać oprawę utrzymaną w monumentalnym orkiestrowym klimacie zmieszanym ze stylem industrial. Całość jak twierdzą deweloperzy ma stanowić zestawienie klasycznych i współczesnych elementów tworząc zupełnie wyjątkową jakość. W nagraniach uczestniczyła pochodząca z Czech orkiestra, której nazwy nie ujawniono.

Cris Velasco i Sascha Dikiciyan od 2005 roku razem opracowali muzykę już do kilku gier. Ich dźwięki trafią m.in. do takich nadchodzących tytułów, jak: "Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent", "Spy Hunter: Nowhere to Run" oraz "Hellgate: London".

"Dark Messiah of Might & Magic" ma korzystać z usprawnionej wersji silnika graficznego Source firmy Valve użytego m.in. w słynnym "Half-Life 2". Akcja gry zacznie się osiemnaście lat po wydarzeniach, jakie zostaną przedstawione w "Heroes of Might & Magic V". Sareth to młodzieniec, którego od urodzenia szkolono na specjalistę w magii i mieczu i którego życiową misją ma stać się pokonanie Mrocznego Mesjasza. Stopniowo będziemy więc podróżować przez kolejne regiony Ashan zamieszkane przez przerażające orki, nieżyjących, trolle, potężne smoki i inne wrogo nastawione istoty.

Produkcję będzie można przejść na trzy sposoby, w zależności od wybranej specjalizacji naszego bohatera: wojownika, maga lub zabójcy. Każda z postaci posiada inne bronie, sposób walki, rozwiązywania zagadek i pokonywania przeszkód. Z czasem poznamy też nowe umiejętności i przydatne zaklęcia magiczne.

Do przebrnięcia będzie dokładnie 12 ogromnych poziomów. Przemierzając je zdołamy skorzystać z ponad 30 różnych broni (miecze, pałki, łuki, kije, sztylety itd.) i dziesiątek czarów. W zależności od wybranej roli będziemy stosować inne taktyki przebrnięcia przez kolejne komnaty, lochy i labirynty.

Gra ma wyróżniać się też za sprawą przygotowywanej przez zespół Kuju opcji rozgrywek multiplayer. W trybie tym będzie mogło jednocześnie bawić się nawet 32 graczy. Opcja zwana Crusade pozwoli nam na zdobywanie doświadczeni i ekwipunku biorąc udział w sieciowych wyprawach. W opcji tej pojawi się też pięć klas postaci oraz dziesiątki aren do prowadzenia potyczek.

"Dark Messiah of Might & Magic" ma trafić do sprzedaży dokładnie 24 października. W Polsce grę wyda CD Projekt w dniu 9 listopada.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: ścieżki | oddział | magic
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama