Creative wśród sponsorów turnieju Battlefield 2

Firma Creative została jednym z kluczowych partnerów turnieju "Battlefield 2" - Polish Championships 2006, w którym wirtualna rywalizacja trwać będzie przez dwa miesiące od 16 lutego do 16 kwietnia br.

Udział w turnieju może wziąć każdy, kto posiada oryginalną wersję gry "Battlefield 2". Na najlepszy klan "Battlefield 2" czekają nagrody w postaci rocznego wsparcia finansowego od partnerów akcji o łącznej wartości powyżej 20 000 PLN oraz nagrody produktowe w postaci kart dźwiękowych Creative X-Fi oraz zestawów słuchawkowych Creative HS 600 za pierwsze miejsce, kart Creative X-Fi Xtreme Music dla każdego członka klanu, który zajmie drugie miejsce oraz zestawy słuchawkowe HS 600 zapewniające realistyczny dźwięk w grach i komunikację głosową w internecie - dla każdego członka klanu, który zajmie miejsce trzecie.

W kwietniu, po zakończeniu turnieju, pięć najlepszych zespołów wyjedzie na BFCON06 LAN PARTY do Niemiec. Szczegóły dotyczące struktury turnieju, map, regulaminu, znajdują się na stronie: www.Bfcentral.pl

Karty dźwiękowe X-Fi firmy Creative Labs, będące nagrodami dla najlepszych graczy, pozwalają generować w grach niezwykle realistyczny dźwięk, ale jednocześnie są także narzędziem, które pozwala graczom osiągać lepsze wyniki. Dzięki innowacyjnej architekturze, karty serii X-Fi są w stanie przyspieszyć działanie komputera w grach. Nieocenioną pomocą są też najnowsze algorytmy pozwalające na nieosiągalne dotąd pozycjonowanie dźwięków wokół głowy przy użyciu stereofonicznych słuchawek, czyniąc z karty niezbędną broń zaawansowanego gracza.

"Od początku jakość dźwięku w grach traktowaliśmy bardzo poważnie i tak samo teraz podchodzimy do nowej kategorii cyfrowej rozrywki, jaką jest e-sport. Doceniamy graczy za ich zaangażowanie, upór i ciężką pracą, jaką są godziny treningów poświęconych na tworzenie polskiej sceny growej. Chcemy, aby najlepsi Polscy gracze posiadając jeszcze lepsze narzędzia, jakimi są najnowsze karty SoundBlaster X-Fi Fatality wraz z wysokiej jakości słuchawkami, osiągali najlepsze wyniki również za granicą" - powiedział Łukasz Pilarczyk Product Manager Audio EE.

Reklama
Creative - inf. prasowa
Dowiedz się więcej na temat: karty | firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy