Condition Zero na warszawskich autobusach

Cenega Poland poinformowała o trwającej kampanii promocyjnej gry "Counter-Strike: Condition Zero".



Na warszawskich ulicach pojawiły się już autobusy komunikacji miejskiej z wielkimi reklamami "Counter-Strike: Condition Zero" na tylnych szybach - podziwiać je można również na załączonych fotografiach. Walka z terroryzmem wymaga specjalnych środków i dlatego Cenega Poland zdecydowała się na tę ciekawą formę reklamy.



"Condition Zero" to połączenie najpopularniejszej, internetowej gry FPP z doskonałą rozgrywką jednoosobową. Naturalny następca gry roku 2000 - "Counter-Strike", "Condition Zero" zawiera sześć epizodów gry jednoosobowej, trzy odmienne tryby rozgrywki wieloosobowej i wiele dodatków, które przypadną do gustu wszystkim zwolennikom "Counter-Strike" na całym świecie.

Reklama



"Condition Zero" to również zupełnie nowe rodzaje broni, takie jak ciężki karabin M-60, wyrzutnia rakiet LAW, koktajle Mołotowa czy flary. Teraz możesz walczyć z terrorystami nie tylko w sieci, ale dzięki zaawansowanym procedurom sztucznej inteligencji - także w trybie single-player.

Cenega Poland - inf. prasowa
Dowiedz się więcej na temat: autobusy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy