Commodore wchodzi na rynek gier mobilnych

Władze utworzonej w ubiegłym roku korporacji Commodore International oraz firmy The Content Factory ogłosiły utworzenie nowej grupy wydawniczej Commodore Gaming.

Firma zajmie się grami na komputery klasy PC i konsole, ale tak naprawdę głównym obiektem jej zainteresowań będą gry przeznaczone dla telefonów komórkowych.

Legendarna marka związana z produkcją i dystrybucją gier ożyje już niedługo. Władze nowej firmy zapowiedziały, że zamierzają rozpocząć powrót klasyka za sprawą mobilnych automatów do gier, zwanych MediaTowers. Urządzenia zostaną zainstalowane w wielu europejskich sklepach.

Commodore zamierza w pierwszej kolejności skupić się na wykorzystaniu hitów sprzed lat i licencji z platformy Commodore 64 poprzez przeniesienie ich na konsole stacjonarne i mobilne oraz telefony komórkowe. Następnie firma zajmie się dystrybucją gier wyprodukowanych przez Telcogames, firmę specjalizującą się w prostych grach przenośnych.

Urządzenia zwane MediaTowers mają pozwolić użytkownikom na proste pobranie gier bezpośrednio do ich telefonów komórkowych przez system Bluetooth, karty pamięci lub port USB. Nowe rozwiązanie ma zapoczątkować nieznany do tej pory kanał rozpowszechniania gier. Dodatkowo poza grami z automatów będzie można załadować filmy, muzykę oraz aplikacje biznesowe.

Bala Keilman, prezes Commodore Gaming, zapewnia, że największym plusem rozwiązania, jakie zamierza wcielić w życie jego firma, jest fakt, iż od teraz konsumenci nie będą musieli gubić się w tym skąd i jak brać nowe treści do swoich telefonów komórkowych. MediaTowers będą wyposażone w prosty interfejs obsługiwany za pomocą ekranu dotykowego.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma | firmy | International
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy