Chcesz być ofiarą?

Z wstępnych informacji, jakie przekazał nam deweloper Quantic Dream wynika jasno, że zapowiedziana właśnie produkcja pt. "Fahrenheit" okaże się niezwykle spektakularnym, interaktywnym thrillerem skierowanym do posiadaczy konsol PlayStation 2 oraz komputerów PC.

Akcja ulokowana w Nowym Jorku pozwoli nam wcielić się w rolę "myśliwego" lub "zwierzyny". Czy wybór rzeczywiście będzie należał do nas?

By podążać przed siebie, jednocześnie odkrywając zaskakujące wątki fabuły, konieczne będzie porozumiewanie się z napotkanymi osobami, badane lokacji, interakcja z otoczeniem i przedmiotami oraz walka z niezbadanymi siłami mroku. Nieprzewidywalność ludzkich zachowań skutecznie będzie potęgowała wszechogarniający nas strach.

Wyobraźcie sobie miasto, w którym bez żadnej oczywistej przyczyny zwykli mieszkańcy poczynają zabijać przypadkowo napotkanych, obcych ludzi. Choć nie można odnaleźć jakiegokolwiek ogniwa łączącego morderców, to cały rytuał krwawej żądzy wydaje się być zaplanowany i najwyraźniej kultywowany już od dłuższego czasu!

Charakterystyczne cechy produkcji "Fahrenheit":

  • masz okazję wcielić się w więcej niż jednego bohatera gry - pamiętaj jednak o tym, że Twoje poczynania mogą mieć wpływ na przewrotność fabuły
  • w zależności od tego, jak sobie aktualnie radzisz, w przyszłości możesz zostać "wrzucony" na życiowe tory jednej z kluczowych postaci gry
  • "Fahrenheit" zgrabnie połączy przepaść dzielącą kino a interaktywny świat gier
  • wszystkie lokacje, zdarzenia, akcje są liczone w czasie rzeczywistym (środowisko 3D)
  • ICE technology (Interactive Creative Environment): wykorzystanie specjalnej technologii, opracowanej przez studio deweloperskie Quantic Dream's, która w swych priorytetowych założeniach ma zacierać granice pomiędzy akcją obserwowaną na ekranach kinowych a tym, co śledzimy w grach. Szczególny nacisk położono także na wizualną oprawę gry aktorów, z uwzględnieniem techniki "motion capture".

    Czy "Fahrenheit" faktycznie pomoże poczuć się nam jak na planie filmowym? Czas to z pewnością zweryfikuje, ale zanim to nastąpi - rzućcie okiem na najświeższe obrazki z gry. Premiery finalnego produktu możemy spodziewać się na przełomie roku 2004/2005.

    Reklama
  • INTERIA.PL
    Dowiedz się więcej na temat: deweloper | Fahrenheit
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy