Call of Duty - taniej

Popularność gry "Call of Duty" na całym świecie jest niezaprzeczalnym faktem. Activision i Infinity Ward wykonały wspaniałą pracę przy produkcji gry, która już trzykrotnie w tym roku została uhonorowana tytułem Najlepsza Gra Roku 2003 i Najlepsza Gra Akcji w prestiżowych plebiscytach. To właśnie gracze - tysiące fanów, którzy co dzień grają na polskich i zagranicznych serwerach, zakładają nowe klany, rozgrywają turnieje sieciowe, tworzą mody i już teraz czekają na dodatki do

Reklama

gry - oddali swój głos na "Call of Duty".



Mając świadomość dużego zainteresowania graczy tytułem i opóźnień związanych z trudnościami procesu lokalizacji, firma LEM zdecydowała, że gra "Call of Duty" w polskiej wersji językowej pojawi się

w sprzedaży w nowej cenie. Od 30 stycznia "Call of Duty" PL kosztować będzie 99 zł.

LEM - inf. prasowa
Dowiedz się więcej na temat: INFINITY | popularność | Call of Duty

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje