Bohaterowie Modi i Nanna

...Dawno, dawno temu, gdy miejsce dzisiejszych miast zajmowała dziewicza puszcza, a po świecie swobodnie biegały skrzaty i gnomy, w małej osadzie wikingów, hen na północy żyli Modi i Nanna. Oboje byli dziećmi wodza, dzielnego Tyra, który był człowiekiem dobrym i sprawiedliwym, choć surowym. Życie w wiosce płynęło beztrosko i przyjemnie, do czasu gdy w krainie pojawił się nie wiadomo skąd zły Loki, który zapragnął władać całą północą...

Tak zaczyna się większość bajkowych opowieści.



Reklama

Firma LEM - dystrybutor gry dla dzieci "Modi i Nanna" zanim udostępni demo tej najnowszej polskiej produkcji zaprasza do zapoznania sie z tytułowymi bohaterami gry - chłopcem - dzielnym Modim

oraz jego siostrą - Nanną.



Zaczynając zabawę gracz ma do dyspozycji dwie postaci obdarzone unikalnymi cechami, wpływającymi na przebieg całej rozgrywki. Podczas gry postaci wykorzystują do pokonywania przeszkód i przeciwników standardowe ruchy, czyli chodzenie, bieganie, skradanie się, skakanie, oraz podstawową broń. Najważniejszą bronią obu postaci jest jednak ich spryt i zręczność. W czasie rozgrywki ich zdolności zwiększają się stopniowo, umożliwiając im zwiększenie zakresu możliwych do wykonania czynności. Zwiększenie zdolności ruchu, czy też możliwości używania innej broni będzie każdorazowo powiązane z wykonaniem jakiegoś dobrego uczynku, dzięki czemu mali gracze dowiedzą się, że dobro zawsze popłaca. Postaci różnią się nie tylko wyglądem, ale przede wszystkim sposobem rozwiązywania problemów, oraz podejściem do otaczającego je świata, charakterystycznym dla chłopców i dziewczynek w wieku około 8 lat, bo tyle lat mają właśnie bohaterowie gry, czyli:



MODI

Jako syn wodza Modi jest silnym i bardzo zręcznym jak na swój wiek chłopcem. Surowe wychowanie i trudne warunki życia na dalekiej północy nauczyły go odpowiedzialności, ale jest tylko małym chłopcem - uwielbia się bawić, łatwo daje się ponosić emocjom i prędzej działa niż myśli. Wybór tej postaci na początku gry zdecydowanie ukierunkuje zmagania na czysto zręcznościowe, gdzie będzie więcej przeciwników i będą oni silniejsi, ilość przeszkód terenowych większa, ilość wymagająca większej zręczności. Ewolucja Modiego podczas gry sprowadza się do używania coraz silniejszej broni i zwiększania jego możliwości ataku oraz obrony przy użyciu broni i pancerzy. Standardowo Modi wyposażony jest w drewniany mieczyk ćwiczebny, którego uderzenie ogłusza na chwilę przeciwników. Podczas gry Modi może korzystać ponadto z żelaznego mieczyka, który pozwoli mu ścinać uschnięte drzewa i rozbijać mniejsze kamienie, oraz Procy, umożliwiającej miotanie niewielkich kamieni. Specjalną bronią Modiego będzie młot Thora, którego uderzenie w ziemię przed postacią powoduje falę uderzeniową i powala wszystkich przeciwników stojących na ziemi. Na pewnym etapie na wyposażeniu chłopca może się znaleźć także małą tarcza osłaniająca przed drobnymi pociskami, oraz tarcza duża, która może także służyć jako sanki.



NANNA

Jest bliźniaczką Modiego i ulubienicą całej wioski. Ta spokojna i miła dziewczynka jest nieprawdopodobnie zręczna i szybka, potrafi być także bardzo zadziorna. Wrażliwa na wszystkie krzywdy bardzo łatwo zaprzyjaźnia się ze wszystkimi, jest też troszkę naiwna. Uwielbia baśnie i bajki i uparcie utrzymuje że potrafi rozmawiać ze zwierzętami. Wybór tej postaci zdecydowanie zmniejszy ilość napotykanych przeciwników, zwiększając za to liczbę prostych zagadek logicznych napotykanych podczas wędrówki. Ewolucja Nanny opiera się na zwiększaniu jej zdolności specjalnych, dzięki którym będzie mogła podczas przygody wykorzystywać pomoc napotykanych zwierząt oraz używać drobnych czarów. Podstawową bronią z której korzysta Nanna jest krótki łuk strzelający ćwiczebnymi strzałami zakończonymi skórzanymi woreczkami, identycznymi w działaniu jak drewniany mieczyk jej brata. Do rozbijania skał i ścinania drzew Nanna używa zaklęcia błyskawicy, a ostatnią bronią w jej arsenale jest włócznia, służąca nie tyle jako broń, ile jako tyczka, umożliwiająca naskakiwanie z dużej wysokości na przeciwników i powalanie ich na ziemię. Bronią specjalną dziewczynki jest złoty róg Freyji, którego dźwięk powoduje że przeciwnicy są przez chwilę zahipnotyzowani i bezbronni. Nanna nie może używać tarczy, posiada za to zaklęcie ochronne, które pozwala jej co jakiś czas regenerować nadwątlone siły.



Ponadto spotkamy w grze takie postacie ludzkie, jak np.: Woj, Wódz, Cieśla.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: zdolności | bohaterowie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama