Biznesowe cele Samsunga

Samsung Electronics zaprosił analityków na prezentację średnio- i długoterminowych wizji przedsiębiorstwa, podczas największego Dnia Analityka, jaki został kiedykolwiek zorganizowany przez firmę azjatycką.

Najważniejsze cele to:

  • osiągnięcie do 2010 roku pozycji jednego z trzech czołowych producentów urządzeń elektronicznych na świecie, pod względem ilości i jakości,
  • ponad dwukrotne zwiększenie uzyskanej w 2004 r. sprzedaży do roku 2010,
  • posiadanie do roku 2010 na rynku światowym 20 najbardziej popularnych w swojej kategorii produktów (obecnie firma posiada osiem produktów zajmujących pierwszą pozycję pod względem udziału w rynku),
  • identyfikacja ośmiu motorów wzrostu o podstawowym znaczeniu dla rozwoju firmy Samsung, w tym produktów z działu telewizji cyfrowej (DTV) i drukarek

    Samsung Electronics zamierza też stanąć na czele rewolucji technologicznej integrującej technologie cyfrowe. Po pierwsze, do roku 2007 Samsung Electronics zamierza zostać jedną z trzech czołowych firm na świecie pod względem uzyskanych nowych patentów. Po drugie, w sektorze półprzewodników Samsung planuje uzyskanie sprzedaży w wysokości 61 miliardów dolarów dzięki 24 krajowym zakładom produkcyjnym do roku 2012. Po trzecie Samsung zamierza zostać czołowym producentem wielofunkcyjnych telefonów komórkowych. Po czwarte, Samsung planuje osiągnąć do roku 2010 sprzedaż paneli ciekłokrystalicznych (LCD) w wysokości 20 miliardów dolarów. Wreszcie, dział Digital Media (DM) firmy Samsung będzie kontynuować swoją ekspansję w świecie użytkowników mediów cyfrowych, uzyskując w 2008 roku sprzedaż w wysokości 30 miliardów dolarów. Ambitne i dostosowane do każdego sektora plany biznesowe Samsung Electronics są niezbędne w celu zwiększenia wartości firmy dla akcjonariuszy.

    Samsung przedstawił motory rozwoju, na których skoncentruje się działalność firmy. Są to m.in.: układy pamięci o dużej pojemności, monitory, telefony komórkowe, telewizory cyfrowe, drukarki oraz urządzenia klimatyzacyjne.

    Reklama
  • Samsung - inf. prasowa
    Dowiedz się więcej na temat: przedsiębiorstwa | firmy | cele | Samsung
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama