Arkanoid: The Block Kuzushi Hyper - PS2

Wielki "come back"!

W Kraju Kwitnącej Wiśni pojawił się klon dobrze znanego wszystkim "Arkanoida"! Wydawać by się mogło, że zbijanie cegiełek w dobie niezwykle rozbudowanych i szokujących graficznie gier nie powinno "zasysać", a jednak! Najświeższa odsłona "pogromcy murów" poszła z czasem, z postępem, z osiągnięciami. Destrukcyjne ciągoty mamy teraz możliwość realizować stalową kulką w szacie graficznej 3D.



Nowa jakość

Innowacyjność "Arkanoid: The Block Kuzushi Hyper" polega przede wszystkim na fantastycznie zaprojektowanych poziomach. Mury do zdruzgotania zostały teraz zaprojektowane m.in. kilkupoziomowo! Rozbijając dolne partie - uzyskujemy dostęp do wyższych, które automatycznie się zapadają. Mało tego! Niektóre plansze oferują nawet pakiety cegieł (kilka pięter) falujących w pionie lub poziomie. Kombinacji tu co niemiara!

Reklama



W co się bawić?

"Arkanoid: The Block Kuzushi Hyper" w głównym trybie zabawy składa się z trzech leveli, z których każdy oferuje po pięć etapów. Te zaś zawierają w sobie po cztery plansze, co łącznie daje sześćdziesiąt niezwykle zakręconych poziomów! Przechodząc poszczególne etapy gry w ramach gratyfikacji za dobre wyniki mamy możliwość pozyskania lepszych, mocniejszych, zwinniejszych - "pałeczek" odbijających. Wszystkich odmian "narzędzi pracy" jest cztery rodzaje - od "A" do "D".



Trzymaj nerwy na wodzy i bądź czujny!

Wszystkie poprzednie edycje "Arkanoida" łącznie z ośmiobitowymi posiadały elementy przeszkadzajkowe oraz bonusy - i tu nie mogło się bez nich obejść! W "Arkanoid: The Block Kuzushi Hyper" natkniecie się m.in. na:

  • dodatkowe kuleczki "wspomagające"

  • jednowarstwowy dolny mur cegiełek chroniący kulkę przed wypadnięciem (tworzący się pod pałeczką)

  • rozciągająca się pałeczka (szersza - znaczy lepsza:)

  • kulka "taran" (miażdżąca wszystko, co stanie jej na drodze!)

  • trąby powietrzne zasysające naszą kulę i wyrzucające ją w dowolnym miejscu

  • znaczone miejsca, w których kula zmienia swój bieg

  • skocznie pomocne w rozbijaniu piętrowych murów

  • flipperowe bandy odbijające dynamicznie naszą kulę

  • stalowe cegły (niemożliwe do zlikwidowania) utrudniające nasze boje



    Bez TILT'a!

    Przed rozpoczęciem rozgrywki mamy możliwość wyboru rodzaju sterowania - "slow" lub "quick". Wspomniane przed momentem opcje konfigurują naszą "pałeczkę" w materii dynamiki poruszania się. Podczas samej gry tylne klawisze funkcyjne ("R" i "L") pomagają nam wytrącić kulkę z trajektorii jej lotu, jak i wspomagają nas w jej zdalnym nakierowywaniu (niczym podczas przechylania stołu, po którym toczy się kula).



    Czekamy...

    Mamy nadzieję, że już niebawem "Arkanoid: The Block Kuzushi Hyper" zagości na naszym europejskim rynku! Warto zasmakować tej pozycji. Gorąco polecamy!



    MartineZ: Składam podziękowania za współpracę firmie Synitops (ul. Kazimierza Wlk.39, 50-077 Wrocław * tel.[0-71] 782-85-58 oraz [0-71] 788-96-99)

  • INTERIA.PL
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy