Ape Escape 2 - PS2

Platforma: PlayStation2
Rodzaj gry: platformowa
Dystrybutor w kraju: Sony Poland
Grywalność: 9,5/10
Grafika: 8,5/10
Dźwięk: 9/10
Premiera: już jest!

A może liznąć troszkę historii?
W lipcu 1999 roku świat zaskoczyła zgraja inteligentnych małp. Gdy milutka, biała małpeczka imieniem Specter uciekła z Zoo, przypadkiem znalazła jeden z ostatnich wynalazków Profesora: Hełm Inteligencji! Teraz Specter już wiedział. To małpy, od zarania dziejów, powinny być dominującym gatunkiem! Wiedział też jak tego dokonać... Wraz ze swymi świeżo uwolnionymi, małpimi pobratymcami opanował laboratorium Profesora i przejął jego najnowszy wynalazek: Stację Czasu! Korzystając ze Stacji, przeniósł małpią armię do różnych okresów czasowych naszej ludzkiej historii...

Ręce pełne roboty...
Profesor wyposażył swego podopiecznego - Spike'a w najróżniejsze gadżety i wysłał go w niebezpieczną podróż - w pogoni za małpami - Spike wyłapał małpy, ale hełmy inteligencji po raz drugi wpadły w ręce Spectera! A więc Spike raz jeszcze będzie musiał wziąć się do roboty...

Zręczność to nie wszystko!
Ape Escape 2 to kontynuacja niezwykle popularnej platformówki, uznawanej przez wielu graczy za najlepszą jaka pojawiła się na Psone (przy jej tworzeniu po raz pierwszy ograniczono możliwość sterowania bohaterem do urządzenia o nazwie DualShock - co wynikało ze złożoności możliwości bohatera). Większość rozwiązań została przejęta z pierwszej części i wzbogacona nowymi elementami graficznymi i dźwiękowymi. Tak więc uciekające człekokształtne zwierzątka można lokalizować przy pomocy radaru, przeciwników "kasować" świetlnym mieczem prosto z "Gwiezdnych Wojen", małpy wyłapuje się przy pomocy specjalnej siatki przypominającej siatkę na motyle a inne gadżety (łącznie jest ich 12) wykorzystuje się np. mini hula hop dobrze zakręcone na biodrach dodaje Spike'owi tyle mocy, że biega on z niesamowitą prędkością. Umiejętności Spike'a są standardowe - biega, skacze, pływa, łapie małpy... Ma także do dyspozycji, w różnych lokacjach, dodatkowe urządzenia, np. łódź podwodną strzelającą torpedami i oczywiście siatką... na małpy.

Są nawet mini-gierki
20 lokacji i 8 bossów do pokonania w połączeniu z rosnącym poziomem trudności składają się na grę nadzwyczaj grywalną. Gdy doda się do tego mini gierki, które można wygrać w siedzibie Profesora (np. małpią piłkę nożną!) oraz bajecznie kolorową (ale nie infantylną !) grafikę rysuje się obraz wyjątkowej pozycji, obok której nie można przejść obojętnie.

Czego możemy się spodziewać?
Bajecznie kolorowych, bardzo rozbudowanych lokacji i płynnej animacji w niezwykle dynamicznym środowisku pogoni za "inteligentnymi" małpami! Wczuj się w rolę małpy! Hihihi...

MartineZ

Dowiedz się więcej na temat: Sony | dźwięk | Platforma Obywatelska | grafika | dystrybutor | spike | małpy

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje