Anno 1701 coraz bliżej

Firma wydawnicza Sunflowers wraz z zespołem deweloperskim Related Designs, po trzech latach prac nad nową edycją swojej serii strategicznej, określiła szereg szczegółów związanych z zawartością długo oczekiwanej produkcji "Anno 1701".

Pierwsza odsłona cyklu, tj. "Anno 1602", zadebiutowała w 1998 roku. Gra, w której zajmowaliśmy się budową kolonii za oceanem, szybko zdobyła sobie szereg pozytywnych opinii u samych odbiorców. Na premierę poza ojczystym krajem gracze musieli poczekać prawie dwa lata.

W 2002 roku ukazała się druga edycja - "Anno 1503", której światowym wydawcą została korporacja Electronic Arts. Sukces był jeszcze większy - na całym świecie sprzedano ponad cztery miliony egzemplarzy gier, co pozwoliło zapisaniu tych strategii jako najpopularniejszych gier, które powstały w Niemczech.

Producenci twierdzą, że uwagi społeczności internetowej, liczącej ponad 70 tysięcy fanów serii, pozwoliły im na opracowanie zupełnie nowych pomysłów, które jednak znacznie wydłużyły czas prac nad zaplanowaną początkowo na 2005 roku grą.

"Anno 1701" ma stanowić rozbudowaną symulację odkrywania nowych krain, kultur, prowadzenia strategicznych rozgrywek, bitw morskich i lądowych, budowania miast i prowadzenia dyplomacji. Dowolność w swobodzie zabawy ma być ogromna. Twórcy zakładają, iż każdy gracz otrzyma okazję stworzenia własnego realistycznego świata, w którym stopień interaktywności z podległą mu ludnością i niesprzyjającym otoczeniem będzie ogromny.

Do wykonania znajdzie się ponad 100 różnych zadań, znajdzie się też specjalny tryb dla początkujących, nowatorski interfejs, nagłe klęski żywiołowe, możliwość korzystania z sabotażu i szpiegów oraz przejścia gry w trybie kooperacji lub brania udziału w specjalnych kampaniach dla wielu graczy jednocześnie.

Premiera skierowanej do posiadaczy komputerów klasy PC "Anno 1701" odbędzie się pod koniec bieżącego roku.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy