Age of Conan także na Xboxa 360

Specjaliści od gier sieciowych z Funcom zdecydowali się podpisać umowę wydawniczą z korporacją Microsoft, dzięki czemu tworzona obecnie masowa gra online oparta na uniwersum jednej z najbardziej znanych serii fantasy trafi także na pierwszą konsolę następnej generacji.

Utrzymana w konwencji RPG "Age of Conan: Hyborian Adventures" - zapowiedziana do tej pory wyłącznie na komputery klasy PC - ma posiadać również wersję na platformę Xbox 360.

Deweloperzy nie podali, kiedy dokładnie możemy spodziewać się premiery wersji konsolowej. Przedstawiciele Funcom zapewniają jednak, że zdecydowanie zamierzają udostępnić obie edycje w tym samym okresie czasu. Wersja na PC jest obecnie zapowiedziana na marzec-maj 2007 roku. Bardziej szczegółowe różnice o "potencjalnych specyficznych cechach wersji konsolowej" firma zamierza przedstawić w późniejszym terminie.

"Age of Conan: Hyborian Adventures" ma być sieciową grą przygodową na PC, która będzie połączeniem jednoosobowej przygodówki z wieloosobową grą typu multiplayer. Całość rozgrywki rozpocznie się jako jednoosobowy przygodowy RPG, a kiedy część historii zostanie ukończona, gracz będzie mógł się przenieść do świata MMORPG.

Akcja gry "Age of Conan" będzie się toczyć po tym, jak po wielu latach walk i przemierzania świata tytułowy Conan staje się władcą miasta Aquilonia. Jednak władza Conana jest niepewna, a porządek, który zaprowadził, ma wkrótce przemienić się w chaos, w którym zagładę nieść będą starożytne demony.

Gra ma czerpać z twórczości Roberta E. Howarda, zapożyczając elementy jego bujnego, mrocznego, brutalnego i grzesznego świata, włączając w to okrutnych bogów, mityczne potwory, zaginione cywilizacje i walczącą rasę ludzką.

Poza rozbudowaną fabułą gra "Age of Conan" będzie wykorzystywać możliwości systemu audio 7.1 surround oraz zaawansowane rozwiązania graficzne, które możecie zobaczyć na obrazkach w naszej mini-galerii. Rozgrywka ma być inteligentna i rozwijać się w opozycji do liniowej fabuły, jaką możemy zobaczyć w przypadku innych gier typu PRG. Wykorzystując silnik graficzny "Real Combat" oraz system "multi-point melee", gracz będzie miał możliwość celowania w konkretne części ciała przeciwnika.

Część multiplayer gry będzie zawierała elementy strategii czasu rzeczywistego (RTS), które pozwolą graczowi na formowanie grup postaci oraz NPC. W grze doświadczymy także dużych bitew oraz ataków na wrogie twierdze. Oprócz tego autorzy zapowiadają większość standardowych elementów gier MMORPG, jak na przykład gildie.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Microsoft | specjaliści
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy