50 Cent sprzedaje gry jak muzykę

Korporacja Vivendi Universal Games podała do informacji, że sygnowana przez znanego rapera 50 Cent gra odniosła zupełnie nieoczekiwany sukces. Jeden z najbardziej kontrowersyjnych tytułów ostatnich miesięcy rozchodzi się jak ciepłe bułeczki.

"50 Cent: Bulletproof" to gra akcji przygotowana z myślą o posiadaczach konsol Sony PlayStation 2 oraz Microsoft Xbox. Ostatnie wyniki sprzedaży wskazują, że dotarła już ona do ponad miliona osób w samych tylko Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.

Produkcja pojawiła się na półkach sklepowych pod koniec listopada i od tamtej pory nie znika z list przebojów. Tytuł został oznakowany przez specjalistów z amerykańskiej organizacji ESRB jako przeznaczony tylko dla pełnoletnich graczy.

Taka ocena jest równoznaczna z faktem, że na ekranie możemy zobaczyć krew, przemoc, elementy związane z seksem, sceny związane z braniem narkotyków, a z głośników usłyszeć brzydkie słownictwo. Mimo tego faktu niedługo po premierze 50 Cent stwierdził: "Fakt, że gra jest oznaczona dla dorosłych, nie oznacza, iż nie powinieneś jej kupić swoim dzieciom. Graj sam i tłumacz im, w co będą grać".

Pomijając już właściwy przebieg rozgrywki, sukces gry można tłumaczyć jeszcze odwołaniem do oprawy muzycznej tytułu. Na potrzeby tytułu przygotowano 13 utworów nieznanych do tej pory z żadnej płyty 50 Centa. Ekskluzywne kawałki zdaniem rapera są równie dobre, co utwory, które wydał na poprzednich krążkach. Ponadto w grze można usłyszeć nie prezentowane do tej pory remiksy utworów z albumów "Get Rich or Die Tryin" oraz "The Massacre".

Ponadto w bieżącym roku twórcy gry zmierzają wprowadzić do sprzedaży "50 Cent: Bulletproof" w wersji na przenośną platformę PlayStation Portable.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: korporacja | vivendi | 50 Cent | 50+
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy