2003 - rok pełen gier FPP

Firma LEM informuje, że już dziś rok 2003 możemy spokojnie nazwać rokiem FFP'ów. W naszej ofercie na najbliższe miesiące znalazło się aż 6 świetnie zapowiadających się tytułów z tego gatunku. Pecetowi gracze zdecydowanie nie będą mogli narzekać na nudę, bo do wyboru mają takie rodzynki, jak:



  • Devastation - jedna z pierwszych produkcji bazująca na enginie Unreal nowej technologii, dodatkowo systemy Karma i OFX odpowiedzialne za cudowną grafikę i fizykę, 40 rodzajów broni, 32 misji dla SP i MP, nowy tryb MP"Territories"; miesięcznik PC Gamer wyróżnił tytuł wśród najbardziej oczekiwanych gier 2003 roku. Polska premiera - kwiecień 2003; polska wersja językowa, strona: www.devastationgame.com.

    Reklama

  • Red Faction 2 - pierwsza część dzięki rewelacyjnemu systemowi GeoMod przewróciła do góry nogami scenę FPP. Od tamtego czasu Volition Studio wprowadziło wiele ulepszeń w enginie. Potwierdza to popularność "Red Faction 2", które ukazało się już na konsole PS2. Pecetowa wersja szykuje

    nam wspaniałą zabawę. Polska premiera - kwiecień 2003, strona: www.redfaction2.com.

  • Will Rock - William Rockwell aka Will Rock, to główny bohater gry. Nasz Will był nudnym, niewyróżniającym się niczym obywatelem do czasu, kiedy odnalazł pamiętnik swojego dziadka - poważanego archeologa, z zapiskami o legendarnych skarbach. W między czasie facet traci pracę, rzuca żonkę, swój spokojny domek i zaaferowany tajemnicą wyrusza w podróż. Wszystko toczy się

    sielsko i spokojnie, dopóki nasz młody osiłek trafia do przeszłości - antycznej Grecji i Chin oraz starożytnej Rosji. Tu zdecydowanie nie ma przyjaciół a tylko wrogów - potężne armie zdecydowanych na wszystko wojowników bogów. Spryt i celność oraz umiejętność władania bronią różnego

    rodzaju to podstawa, żeby stanąć do walki. Polska premiera - 2Q 2003, strony: www.will-rock.com,
    www.saber3d.com/screenshots/wrshots.htm

  • Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory - klasyka gatunku, fanom tytułu nie trzeba tłumaczyć o co chodzi w grze. W oficjalnych informacjach wydawcy gry jest mowa o Enemy Territory, jako o rozbudowanym dodatku. Nieoficjalnie mówi się jednak, że ET zmienił się bardzo od czasu pierwszej

    prezentacji na targach E3, że nie jest już tylko dodatkiem lecz całkowicie samodzielnym produktem i nie będzie wymagał zainstalowanej kopii RTCW. Wiadomo, że całkowicie zmieniono styl grania, pojawią się nowe bronie, zobaczymy nową klasę postaci i zmieniony tryb singleplayer. Akcja toczy się na rok przed zdarzeniami z RTCW, a Blaskowicz jest dowódcą oddziału US Army Rangers. 20 misji w SP, możliwość wyboru składu oddziału przed misją, do 64 graczy na sieci w trybie MP, nowa klasa postaci w MP - szpieg, to tylko niektóre z nowych elementów w ET. Premiera przewidziana jest na połowę roku

    2003. Strona: www.activision.com/games/wolfenstein .

    W tym samym czasie pojawią się na rynku "RTCW Operation Resurection" na PS2 i "RTCW Tides of War" na Xbox'a.

  • Postal 2 - w 1997 roku ukazał się "Postal", który od razu okrzyknięto najbardziej szokującą i kontrowersyjną grą, przy niej nawet Carmageddon jest uważany za spokojną rozgrywkę. Na dzień dzisiejszy wiadomo, że gra będzie wykorzystywać nowy engine Unreal. Więcej informacji na:

    www.gopostal.com. Polska premiera 3Q 2003.

  • XIII - gra zaskoczyła już na wstępie, kiedy okazało się, że będzie to shooter z komiksową grafiką!!! Sprzeczność pojęć mówili jedni, inni nie zważając na to zachwycali się fabułą opartą na jednej z najpopularniejszych serii komiksowych stworzonych przez Jeana Van Hamme. XIII bazuje na nowym

    enginie Unreal Warfare, dzięki któremu można się spodziewać wspaniałych efektów graficznych. Strona: www.ubisoft.com

  • Doom III - shooter nastawiony na grę w trybie SP!?!? Mówi się, że rok w którym wyjdzie nowy Doom będzie rokiem przełomu. Po raz kolejny postawi bardzo wysokie wymagania konkurencji. Nowy engine stworzony właśnie na potrzeby tej gry przez zespół Id Software z Johnem Carmackiem na czele

    wyznaczać będzie nowe trendy w gatunku. Ponadto Doom III to także specjalny system animacji szkieletowej, dynamiczne wręcz interaktywne oświetlenie, wysoka, ale realistyczna inteligencja, pełna rzeczywista interakcja, wszechobecna groza i tak dalej i tak dalej. Nowe elementy wymieniać można w

    nieskończoność. Słowo podsumowania wiarygodnego specjalisty - "To więcej niż gra, to interaktywny film - zapewnia Todd Hollenstead mówiąc o Doom'ie. Premiera - nieoficjalnie mówi się o końcówce tego roku. Więcej informacji dostarczą tegoroczne targi E3 w USA. W poszukiwaniu informacji najlepiej zaglądać tu: www.idsoftware.com oraz na różnorakie strony tematyczne

  • INTERIA.PL
    Dowiedz się więcej na temat: rock | Lem | firma
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy