Zdradzamy kolejne szczegóły o Bioshock 2

Na przestrzeni zaledwie jednego miesiąca doświadczyliśmy prawdziwego wysypu informacji o nadchodzącym sequelu Bioshocka.

Wiemy już na pewno, że druga część gry nie będzie posiadać kooperatywnego multiplayera, że wcielimy się w Big Daddy'ego, pojawi się postać Dużej Siostry. A czego dowiemy się dzisiaj?

Dwa niemieckie magazyny o grach (PC Games i Play3) w swoich najnowszych numerach szeroko opisały Bioshock 2. Wśród nowych faktów o grze pojawiły się takie oto rzeczy:

- Bioshock 2 będzie miał dużo więcej animacji twarzy, szczególnie dla Małych Siostrzyczek,

- postać doktor Tannenbaum powraca (w jednej z sekwencji budzi gracza),

- powrót do Rapture nie będzie nudny z trzech powodów: można wychodzić poza obręb podwodnego miasta, głównie odwiedzać będziemy miejsca, o których tylko słyszeliśmy w części pierwszej i? jakaś tajna sprawa, o której twórcy jeszcze nie chcieli powiedzieć,

Reklama

- Big Daddy w dwójce będzie szybszy i z większym polem widzenia, niż ten znany z jedynki,

- Vita Chambers powrócą, ale w trakcie respawnu zdrowie przeciwników zostanie nieco podreperowane,

- moralne wybory będą bardziej zróżnicowane - nie będzie tylko "dobro" i "zło", ale również coś pomiędzy; dodatkowo dokonywanie wyborów nie będzie wpływało jedynie na zakończenie gry, ale również na rozgrywkę w trakcie zabawy,

- postać Dużej Siostry będzie się zmieniać w czasie gry,

- Jordan Thomas, jeden z projektantów gry, powiedział, że gracz "stworzy" mnóstwo trupów podczas rozgrywki, a Little Sisters wskażą, które z nich najlepiej ogołocić z substancji Adam.

Im bliżej do premiery (wciąż zakładamy, że nastąpi ona w październiku), tym więcej informacji o Bioshock 2 wychodzi na światło dzienne (również to, że gra nadal ma swój podtytuł).

Gry-Online
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy