Ulica w rytmie piłki

W kampanię reklamową gry FIFA Street 3 zaangażowano doświadczonych zawodników dyscypliny parkour, spopularyzowanej dzięki filmowi "Yamakasi".

Sportowcy z utalentowanej grupy Ryouko oraz prawdziwi uliczni piłkarze biorą udział w nakręconym na ulicach i dachach Meksyku filmie, w którym naśladują pochodzące z gry FIFA Street 3 ruchy Ronaldinho, Rino Gattuso i Petera Croucha. Dzięki nim można podziwiać akrobatyczne sztuczki, potencjał i różnorodność futbolu ulicznego - najpopularniejszej dyscypliny sportowej na świecie. Film można obejrzeć m.in. na oficjalnym kanale YouTube firmy Electronic Arts Polska, pod adresem http://pl.youtube.com/eapolska.

Kampanię FIFA Street 3 przygotowała znana agencja Wieden + Kennedy. Wszystkie jej elementy, opatrzone hasłem "Ulica w rytmie piłki", a więc spoty telewizyjne, reklamy prasowe, banery i marketing wirusowy - prowadzą do strony internetowej www.fifastreet3.com.

Reklama

Trzecia odsłona serii FIFA Street to przepełniona akcją, ekscytująca piłka nożna, która dostarczy niepowtarzalnych wrażeń użytkownikom konsol Xbox 360 , PLAYSTATION 3 oraz Nintendo DS . Zabierze ich do niezwykłego świata, w którym największe gwiazdy piłki nożnej zmagają się ze sobą w porozmieszczanych po całym świecie, pulsujących w rytm muzyki lokacjach. W grze wystąpi ponad 250 światowej klasy zawodników reprezentujących 18 najlepszych międzynarodowych drużyn. Każdy ze sportowców zostanie przedstawiony w karykaturalnym stylu, uwypuklającym jego najważniejsze atrybuty. Wszyscy posiadać będą, wzorowane na autentycznych, sportowe stroje i odznaczać się charakterystycznym stylem rozgrywki oraz unikalnymi zdolnościami.

Gra FIFA Street 3 ukaże się w Polsce lutego 2008 roku pod szyldem EA SPORTS BIG 22 w wersji na konsole Xbox 360, PS3 i Nintendo DS. Produkcja uzyskała klasyfikację wiekową PEGI 3+.

(Electronic Arts - inf. prasowa)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: ulica | FIFA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy