Trzy nowe marki w ofercie akcesoriów Galapagos

Polski dystrybutor gier i akcesoriów, Galapagos Interactive podpisał kolejną umowę o współpracy. Tym razem z Vidis GmbH i trzema podlegającymi jej markami - Duracell Gaming, Turtle Beach i Brooklyn.

Firma Galapagos pojawiła się w sektorze dystrybucji gier wideo we wrześniu 2010 roku. Od tego czasu w katalogu Galapagos Interactive pojawiły się produkcje takich wydawców jak Black Bean Games (seria WRC i SBK), Tecmo Koei (seria Warriors, Ninja Gaiden) oraz Konami (Pro Evolution Soccer, Metal Gear Solid i Silent Hill). Na początku roku 2012 Galapagos wszedł na rynek sprzętu/akcesoriów.

Reklama

Podejmowanie współpracy z kolejnymi dostawcami peryferii jest naturalnym krokiem naprzód w procesie powiększania kręgu odbiorców na rynku sprzętu. Duracell Gaming jest producentem ładowarek, baterii, kabli i różnego rodzaju przystawek.

Turtle Beach znana jest zaś z głośników konferencyjnych oraz wielokanałowych urządzeń dźwiękowych, które są skierowane nie tylko do graczy. Bluetooth, 5.1, 7.1, Dolby Surround, Dolby Digital Pro Logic IIx, DSP z wykorzystaniem technologii Digital RF, to tylko część oferty Turtle Beach.

Brooklyn jest dostawcą wszelkiego rodzaju podręcznych akcesoriów oraz stacji ładujących. Brooklyn zapewnia akcesoria do codziennego użytku.

Pierwsza dostawa obejmuje takie produkty jak Turtle Beach Ear Force, serie PX21, P11 HS, XL1, X12, XC1; Duracell Gaming PlayStation 3 Extender, ładowarki do kontrolerów PlayStation Move i Xbox 360, multi-ładowarki i kable HDMI 3D 1.4; indukcyjne ładowarki Brooklyn do Xbox 360. Kolejne produkty będą pojawiały się w kolejnych miesiącach.

(Informacja prasowa)

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje