Rare udało się połączyć DS-a i Xboksa 360?

Czasami zgoła szalone eksperymenty... udają się.

Najwidoczniej programiści ze studia Rare doszli do wniosku, że skoro udało się skrzyżować konia z osłem, to dlaczego nie zachęcić do rozmowy DS-a i Xboksa 360? I udało się... no tak jakby. Przynajmniej jeden spojrzał na drugiego.

Wbrew pozorom, próba wyswatania DS-a i Xboksa 360 jako tako powiodła się. Gwoli wyjaśnienia - Viva Pinata: Trouble in Paradise na Xboksa 360 obsługuje kamerkę Xbox Live Vision. Dzięki temu można "skanować" nią paski z kodami, w wyniku czego w grze odblokowują się dodatkowe Pinaty. A skoro mowa o "patrzeniu", to można by te kody dystrybuować przez chociażby Viva Pinata: Pocket Paradise na DS-a (lub ewentualnie odtwarzacze MP4), przystawiając ekranik urządzenia z wyświetlonym kodem do XBLV. Niestety, opcja ta została stworzona zbyt późno: "Sprawiliśmy, że to działało, ale proces produkcji był zbyt daleko posunięty. Gdyby tylko pomyśleli o tym wcześniej... To jest jedna z tych sytuacji, gdy masz ochotę sam siebie kopnąć w tyłek" - powiedział MTV Justin Cook, jeden z deweloperów wersji VP na Xboksa 360.

Reklama
gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: eksperymenty | xbox 360
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy