Prace nad UT3 w wersji na X360 ruszą w przyszłym roku

Pecetowcy otrzymają swoją wersję Unreal Tournamenta III już w przyszły piątek, a właściciele konsol PlayStation 3 kilka tygodni później.

Kiedy jednak produkcja studia Epic Games trafi w ręce posiadaczy X360? Kwestię tę wyjaśnił częściowo Mark Rein, wiceprezes firmy czuwającej nad rozwojem FPS-a.

Zapytany przez redaktora serwisu Joystiq o to, co dzieje się z shooterem w kontekście wydania go na next-genie Microsoftu, deweloper odpowiedział: "Już wiosną mieliśmy działającą wersję gry na wszystkich trzech platformach (czego dowodem jest m.in. opublikowana w piśmie Official Xbox Magazin relacja z testów projektu - przyp. red.). Przerwaliśmy prace nad edycją poświęconą X360, więc mogliśmy skoncentrować swoje wysiłki na tworzeniu różnorodnych odmian na PC i PS3. Gdy je wydamy i spędzimy trochę wolnego czasu świętując Boże Narodzenie z rodzinami i przyjaciółmi, wznowimy developing UTIII na X360."

Reklama

Programiści będą musieli wziąć się do roboty, bo jak na razie, ich tytuł w wersji na "trzystasześćdziesiątkę" wyposażony jest jedynie w obsługę opcji LAN, a trudno liczyć, by zadowoliła ona spragnionych sieciowych zmagań użytkowników serwisu Xbox Live. Zaimplementowanie multiplayera z prawdziwego zdarzenia będzie wymagało od autorów stałej współpracy z Microsoftem, tak samo, jak wzbogacenie FPS-a o wykorzystywanie modów.

Gry-Online
Dowiedz się więcej na temat: playstation 3
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy