Nowe informacje o grze Overlord II

Oficjalnie zapowiedziana podczas tegorocznych wakacji druga część prześmiewczego Overlorda nabiera kształtów.

Z wywiadu, którego serwisowi Strategy Informer udzielił Lennart Sas z Triumph Studios, można dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy.

Reklama

Niektórzy z was doskonale pamiętają pierwszego Overlorda - zakuty w stal Władca Ciemności wraz z hordą krzykliwych i nieprzewidywalnych sługusów powoli, acz skutecznie siał zamęt w kolorowej krainie zamieszkałej przez poczciwych ludzi. Teraz zamęt będzie sany przez nowego władcę we wzorowanym na Imperium Rzymskim Glorious Empire. Ale to już wszystko wiadomo. Co nowego?

Overlord II nie wprowadzi żadnego nowego typu diabelskich pomocników - dotychczasowe cztery wersje zostaną wyposażone w nowe umiejętności. Sama gra zaś będzie stawiać przed graczem wybory typu "dominacja czy destrukcja?" (w opozycji do decyzji "dobry czy zło" znanej z części pierwszej), a w trakcie rozmyślania nad tymi jakże niełatwymi dylematami przyjdzie nam zdziesiątkować niejedną grupę foczek czy misiów panda - żadne puszyste zwierzątko nie zostanie pominięte! Ma się rozumieć sequel Overlorda będzie kipiał od czarnego (i nie tylko) humoru - przykład podany przez Sasa: "w świecie gry funkcjonować będzie grupa elfich hippisów, którzy będą protestować przeciwko destrukcji dokonywanej przez naszego Władcę poprzez przywiązywanie się do bram jego mrocznej siedziby". Sam główny bohater oczywiście będzie miał w zanadrzu klika asów - prócz zupełnie nowego systemu zarządzania czarami, nasz Czarci Pomiot będzie w stanie opętać dowolnego Miniona by w jego skórze udać się na misję rozpoznawczą. Przewrotne!

Dowiadujemy się przy okazji, że (choć data premiery to szeroko pojęty 2009 rok) posiadacze wszystkich trzech docelowych platform - PC, PS3 i X360, przed debiutem pełnej wersji otrzymają demo. Czekamy!

Gry-Online

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje