Konsolowy Wiedźmin od zera

Wiedźmin: Powrót Białego Wilka, czyli konsolowe wydanie rodzimego erpega, będzie grą bardziej rozbudowaną niż pierwowzór.

Jakich różnic możemy się spodziewać? Przeczytacie o tym w nowym Clicku!

Jak mówi Tom Ohle z CD Projekt RED, konsolowy Wiedźmin to nie konwersja, ale całkiem nowa gra, stworzona od podstaw. Bez zmian pozostanie jedynie fabuła, natomiast wszystkie inne elementy są budowane od zera. W walkach ma być więcej akcji, a to dzięki nowym ruchom, zarówno defensywnym i ofensywnym. Zmianom ulegnie system rozwoju bohatera oraz interfejs, który siłą rzeczy musi stać się bardziej przystępny dla konsol. Poza tym można się spodziewać przerobionych walk z bossami, a także nowych postaci.

Reklama

Prace nad konsolowym Wiedźminem trwają już od dziesięciu miesięcy. Gra ma się ukazać w sklepach jesienią 2009. Zważając na liczne zmiany, mogą się nią zainteresować także ci, którzy ukończyli Wiedźmina na PC.

Więcej szczegółów o grze - a także o kontynuacji pecetowego Wiedźmina - znajdziecie w obszernym materiale w najnowszym Clicku!

Click.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy