Interaktywne anime

Druga część gry na podstawie serialu anime z pewnością zadowoli fanów jedynki.

Ubisoft na targach w Lipsku przedstawił fragmenty sequela gry na Xboksa 360, będącej "egranizacją" japońskiego serialu o młodym wojowniku ninja. W tej produkcji łączącej elementy bijatyki i platformówki ciekawy jest przede wszystkim styl graficzny. Dzięki specyficznej kresce, wyglądowi postaci, częstym przerywnikom i typowym dla japońskich animacji efektom gracz ma wrażenie, że ogląda kolejny odcinek znanej kreskówki - a jednocześnie może dobrze się bawić, biegając, skacząc, rozwiązując proste łamigłówki i walcząc. Scenariusz - na ile można go ocenić po zobaczeniu niedługiego fragmentu produkcji - wydaje się interesujący, a kolejne minigierki oraz starcia są różnorodne i wymagają od gracza coraz to innych umiejętności.

Reklama

Co ciekawe, w trybie historii, który zapewni ok. 10 godzin zabawy, wcielisz się w aż 7 bohaterów. Jednocześnie na ekranie pojawi się nawet troje z nich, każde z unikatowymi zdolnościami i mocami, które wykorzystasz do przechodzenia kolejnych etapów i podczas starć (można się w każdej chwili przełączać między bohaterami, a także przeprowadzać dwójkowe ataki). W trybie bijatyki powalczysz 25 postaciami - w sieci także w konfiguracji 2 vs. 2. Naruto pojawi się na Xboksach 360 w listopadzie.

Wszystko o targach Games Convention 2008 na stronie gc2008.interia.pl.

INTERIA.PL/Click!
Dowiedz się więcej na temat: Anime
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy