Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Gears of War 2 będzie gęstszy

W grze Gears of War 2 będzie się działo 5 razy więcej rzeczy na ekranie - zadeklarował Cliff Bleszinski w jednym z ostatnich wywiadów.

Duża w tym zasługa "płynniejszego" silnika Unreal Engine, który zdaniem projektanta studia Epic Games wciąż ewoluuje.

Reklama

Gears of War 2 to w tej chwili jedna z najbardziej oczekiwanych przez właścicieli Xboksów 360 gier. Atmosfera wokół produkcji studia Epic Games jest co pewien czas podgrzewana. Ostatnio do wzrostu temperatury wokół drugiego GoW-a przyczynił się jeden z głównych projektantów studia, Cliff Bleszinski.

W wywiadzie dla serwisu CVG zapowiedział on, że w "dwójce" na ekranie dziać się będzie dużo więcej. Akcja ma być pięć razy gęstsza, niż w poprzedniej części. "To pokazuje, że silniki stają się płynniejsze" - powiedział Bleszinski. Jego zdaniem Unreal Engine, na którym opiera się nowy projekt studia Epic, nigdy nie przestał ewoluować.

"CliffyB" zapowiedział, że zmiany w kwestii graficznej, jakim ulegnie druga część GoW-a spowodują większą interakcję ze środowiskiem - m.in. pojawi się możliwość ścięcia drzew. Bleszinski zastrzega jednocześnie, że programiści muszą włożyć masę pracy, by końcowy produkt był możliwie najlepszy. "Ponieważ Xbox 360 nie ulega żadnym ulepszeniom, sytuacja wygląda tak jak wygląda. Góra musi w tym wypadku przyjść do Mahometa" - zakończył.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: studia

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje