Forza Motorsport 4: Premiera Top Gear Car Pack

Niektórzy mówią, że furgonetką nie da się ścigać, i, że tor to nie miejsce dla mikrosamochodów... My wiemy tylko, że Clarkson, Hammond i May nie mogą się mylić!

Microsoft wyjawił ostatnio kilka informacji nt. nadchodzącego dodatku "Top Gear Car Pack". Pakiet będzie dostępny do pobrania z Rynku gier Xbox LIVE od 1 maja, w cenie 560 punktów Microsoft Points.

W zestawie, gracze znajdą 10 nowych pojazdów, wybranych przez redaktorów kultowego programu motoryzacyjnego, w tym stylowy amerykański kompakt z lat 70-tych, najszybsze auto drogowe, potężną terenówkę oraz najmniejszy produkcyjny samochód świata.

Pakiet "Top Gear Car Pack" zawiera 10 nowych, gotowych do tuningu i ostrej jazdy samochodów, w tym:

Reklama

- 2012 Hennessey Venom GT - Venom GT to ucieleśnienie motoryzacyjnych ambicji. Samochód ten zbudowano wyłącznie w jednym celu - aby pobić rekord prędkości Bugatti Veyron'a. A wynik jest oszałamiający! Venom rozpędza się od zera do 320 km/h szybciej, niż większości samochodów zajmuje osiągniecie pierwszej "setki".

- 1977 AMC Pacer X - Wayne i Garth byliby wniebowzięci. Stylowe linie nadwozia z lat 70-tych, 3 metry sześcienne wnętrza i 3,8-litrowa, rzędowa szóstka z pewnością nie zapewniły Pacerowi X legendarnych osiągów. Ale legendą jest na pewno. Zapraszamy na przejażdżkę - w głośnikach musowo "Bohemian Rhapsody" na pełen regulator!

- 2011 Ford Transit SuperSportVan - SuperSportVan to najnowszy model w linii modyfikowanych dostawczaków, których historia rozpoczęła się w 1971 roku. Jak się okazuje, konstruktorzy Forda też potrafią się bawić, co udowodnili przygotowując ten jedyny w swoim rodzaju furgon, zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Wielkiej Brytanii w 2011 roku.

- 2012 Jeep Wrangler Rubicon - Rubicon to z pewnością najbardziej luksusowy wszędołaz ze wszystkich Wranglerów. A do tego jeszcze bardziej mocarny, dzięki dodatkowym 40 koniom mechanicznym, które posłusznie pociągną go nie tylko po torze, ale również po bezdrożach.

- 1966 Lotus Cortina - Jeden z pierwszych samochodów fabrycznych zaprojektowanych w myśl ideologii "do tańca i do różańca". Lotus Cortina zdobył nie tylko serca domorosłych rajdowców, ale i statecznych ojców rodzin. 115 koni pod maską, lekkie nadwozie, cztery w miarę wygodne miejsca oraz całe mnóstwo zabawy, podczas gazowania silnika aż do odcięcia mocy i pokonywania ostrych zakrętów na granicy przyczepności.

- 1992 Mitsubishi Galant VR-4 - Turbodoładowany Galant to prawdziwa ikona japońskiej motoryzacji. Radość z jazdy limitowanym, wyposażonym w napęd na cztery koła modelem VR-4 może równać się tylko z osiągami sedanów ze znacznie wyższej półki cenowej.

- 2012 Smart ForTwo - Niekwestionowany zdobywca tytułu "mistrza parkowania" Smart ForTwo był pierwszym mikro samochodem wprowadzonym na rynek amerykański. Mierzący zaledwie 265 cm długości Smart jest najmniejszym seryjnie produkowanym samochodem w historii. Autko łączy w sobie wszystkie zalety praktycznego miejskiego wozidełka, a wobec jego nietypowej stylizacji nikt nie przejdzie obojętnie.

- 1990 Subaru Legacy RS - Odkładając na chwilę do szuflady plany kolejnego małego kombi lub sedana, Subaru wprowadziło w 1990 roku do salonów dealerskich powiew luksusu - model Legacy RS. Bardziej dostojny w każdym niemal aspekcie samochód, był jednocześnie najmocniejszym dostępnym wówczas Subaru, które do dziś cieszy się wśród fanów niesłabnącą popularnością.

- 2012 Chrysler 300 SRT8 - Ukryty pod maską potężny, wyciągający moc ponad 450 koni mechanicznych motor HEMI, to wybuchowa mieszanka mocy i technologii. Nowa "trzysetka" rozpędza się do 100 km/h w mniej niż 5 sekund, by w niecałe 8 sekund później być już na mecie sprintu na ćwierć mili. Może i nie tego należałoby się spodziewać po Chryslerze... ale o to właśnie chodzi!

- 1965 Austin-Healey 3000 MkIII - Austin-Healey 3000 MkIII to połączenie misternej ręcznej roboty blacharskiej, z osiągami rodem z serii wyścigowych. 147 koni mechanicznych, sześć cylindrów i silnik górnozaworowy to przepis brytyjskich konstruktorów na radość z jazdy samochodem.

(informacja prasowa)

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy